رضا حسنی خو، رئیس حراست وزارت ورزش امروز در مجمع فدراسیون فوتبال حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسنی خو در پایان مجمع در مورد بحث فساد در فوتبال به خبرآنلاین گفت: «چیزی که وجود دارد این است که حتی یک برگ هم درباره فساد در فوتبال نداریم. اگر هشدار می دهیم برای این است که اتفاقی نیفتد. البته همیشه تخلف و اشکالات اداری کوچک در همه جا وجود دارد. ولی مجلس یک نامه ای به ما زده بود که پرونده های فساد در فوتبال را به آن ها بدهیم. ما هم مکتوب به مجلس پاسخ دادیم که هیچ مدرکی نداریم. اگر شما سندی دارید برای ما بفرستید که ما برخورد کنیم. از آن طرف هم دیگر جوابی به ما ندادند.»
او ادامه داد: «ما حواسمان هست که اگر اتفاقی بخواهد بیفتد، جلوی آن را بگیریم. ولی تا به حال مورد عینی ندیدیم. در مورد بانوان مشکلاتی وجود داشت و دیدید که وزارت ورزش ورود کرد. تلاش کردیم و فکر می کنیم گام های بلندی به سمت حل مشکلات آن حوزه برداشتیم. این مسیر برای حل مشکلات بانوان است. بالاخره فوتبال و ورزش کشور 8 سال با دست فرمان دیگی مدیریت می شد و مدیریت جدید شکل جدیدی را ارائه می کند. این تفاوت بین نوع نگاه هاست که حساسیت ایجاد کرده. باید ورزش با فضای جدید خو بگیرد.»
حسنی خو از زمان حضور خود در حراست وزارت ورزش سفرهای زیادی با تیم های ورزشی انجام داده. او با تیم ملی فوتبال به جام جهانی هم رفته بود و افرادی که در آن اردو حضور داشتند، شاهد رفتار خوب و دوستانه او با ملی پوشان بودند. او در مورد این مسافرت ها گفت: «برای اینکه تازه وارد ورزش شده بودم می رفتم و چیزهای جدیدی یاد گرفتم. در مورد شیوه ها و اصول مسابقات چیزهای زیادی یاد گرفتم. در این مدت واقعا مشکلی در کاروان ها ندیدم. نسبت به جمعیتی که می بریم و فضایی که وجود دارد، جو اردوها اخلاقی است. البته همیشه ممکن است شیطنت هایی وجود داشته باشد ولی من چیز حادی ندیدم. من هم تازه آمدم و هیجان دارم. سعی کردم از حضور در اردوها، برای بیشتر شدن تجربه ام کمک بگیرم.»

حسنی خو در مورد تیم ملی امید و رفاقتی که با حبیب کاشانی دارد هم گفت: «کاشانی دوست قدیمی من است. ولی نه تنها حبیب کاشانی بلکه هر کسی برای ورزش گام برمی دارد باید به او کمک کنیم. وزارت ورزش هم به تیم ملی امید نگاه مثبتی دارد و به این تیم کمک خواهد کرد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    3 5
    کارت به کارت لنگی ها که ثابت شد
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    2 4
    کلانی: امیدوارم زمان نقل و انتقالات تمدید شود. درخشان: زمان نقل و انتقالات باید تمدید شود. فدراسیون: زمان نقل و انتقالات تمدید شد. این فساد نیست؟
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    5 3
    اَاَاَه ، چقدر خبر ورزشی میزارید .
  • بی نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    2 1
    وا مگه شک داریم، کور شه اون چشمی که تو این فوتبال مدال ببینه.