۰ نفر
۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

هم‌زمان با رونمایی از نسخه چاپی رمان «شیار ۱۴۳»، نسخه الکترونیکی این کتاب هم عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، امین نادری، مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری، با اشاره به تولید نسخه الکترونیکی رمان «شیار 143»، گفت: این اولین‌بار است که یک کتاب الکترونیک هم‌زمان با رونمایی از نسخه چاپی آن در اختیار کتاب دوستان قرار می‌گیرد و می‌توان استقبال خوانندگان از این شیوه را پیش‌بینی کرد.

وی با بیان این که چنین اقدامی فواید خاص خودش را دارد، گفت: با این کار، قدرت خرید مخاطب بیشتر می‌شود؛ چرا که هزینه کتاب الکترونیک کمتر است و افراد با هزینه کمتری می‌توانند به محتویات کتاب دسترسی پیدا کنند.

نادری ادامه داد: بسیاری از افراد نیز به دلیل صرفه‌جویی در وقت یا تسهیل در شیوه مطالعه، تمایل دارند کتاب را در برنامه‌ها و با استفاده از ابزارهای جدید بخوانند و ارائه نسخه الکترونیکی، این امکان را به این مخاطبان می‌دهد.

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری همچنین گفت: در کنار اینها، از آنجایی که ممکن است توزیع کتاب چاپی به بعضی از شهرها و شهرستان‌ها طول بکشد، افراد مشتاق خواندن این کتاب با دریافت نسخه الکترونیک می‌توانند زودتر به کتاب مورد علاقه‌شان دسترسی داشته باشند.

رمان «شیار 143» به قلم نرگس آبیار که بر اساس عملیات والفجر مقدماتی نوشته شده و فیلم سینمایی نیز بر اساس آن ساخته شده، به زودی منتشر خواهد شد.

بنابراین گزارش، کتاب «انقلاب و لاله ها» عنوان اثر داستانی سوسن طاقدیس برای کودکان که وی وقایع سه دهه منتهی به انقلاب را به رشته تحریر درآورده نیز به زودی توسط همین ناشر روانه بازار نشر می شود.

طاقدیس درباره کتاب جدیدش گفت: پیش بینی می‌کردم نسل‌های آینده به دنبال سوالاتی از پدران و مادران خود درباره انقلاب باشند و همین انگیزه‌ای برای نگارش داستان «انقلاب و لاله‌ها» شد. وی درباره مضمون داستان این کتاب توضیح داد: «انقلاب و لاله‌ها» در 13 بخش نوشته شده است و داستان با پرسش‌های دختری به نام لاله از مادرش آغاز می‌شود. دختری که در دوران انقلاب پدرش به شهادت رسیده است. چرایی شهادت پدر، شاه که بود و حکومت نظامی چیست؟ پرسش‌هایی هستند که در این کتاب با واژه‌های ساده توضیح داده می‌شوند.

وی افزود: بیست سال پیش خواهر کوچکم به نام لاله سوال‌های بسیاری از من می‌پرسید که پاسخ دادن به همین پرسش‌ها باعث نوشتن «انقلاب و لاله‌ها» شد. پرسش‌هایی که امروز دغدغه بسیاری از کودکان ماست.

این داستان نویس در پایان درباره وجه تسمیه «انقلاب و لاله‌ها» توضیح داد: لاله‌ها به فرزندان ایران اشاره دارد که بعد از انقلاب به دنیا آمدند و تجربه‌ای از آن نداشتند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    23 17
    زنده باد آبیار.ولی نگفته کی کتابش در میاد
  • شاهین A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    13 11
    نمیدونم چرا دلم نمیخاد این فیلم رو ببینم ...فکر کنم از بس که جریان خاص تبلیغش رو میکنه.....آره علت همینه...
    • سعید IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
      4 4
      استدلال شما هم مثل همفکرانتون آنقدر محکمه که جایی برای پاسخ نمیگذاره
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      5 1
      استدلال نکرده، درباره احساسش صحبت کرده، منم با وجود اینکه دلم نمیخواست ولی دیدم، فیلم خوبیه ولی نه اونقدر که بزرگش کردن، البته شیار 143 چوب حمایت حاتمی کیا رو خورد.