ایسنا نوشت:

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه رییس جدید صداوسیما به دنبال کوچک‌سازی این سازمان است، گفت که حدود 150 تا 200 اداره کل در صداوسیما باید حذف شوند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری گفت: طبیعتا مدیر جدید سازمان صداوسیما سیاست‌های جدید و خلاقیت‌های جدیدی دارد. او می‌خواهد با تیمی کار کند که بتواند سیاست‌های ایشان را اجرایی کند. به هر حال مدیران قبلی هر چه خلاقیت و ابتکار داشتند به انجام رساندند و طبیعتا باید با تیم جدید بتوانند برنامه‌هایشان را محقق کنند.

این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما یادآور شد: ما در جریان تغییرات سازمان صداوسیما هستیم و آن را لازم و ضروری می‌دانیم اما به نظر من باید تدبیر بیشتری صورت گیرد تا آدم‌های جدی‌تر، کار کشته‌تر و آشناتر به مقوله رسانه در سازمان صداوسیما حضور یابند تا این سازمان بتواند موفق‌تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

شجاعی کیاسری گفت: آقای سرافراز به دنبال کوچک سازی سازمان صداوسیماست که حتما هم ضرورت دارد اما این کار باید با تدبیر و آرامش همراه باشد.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه حدود 150 تا 200 اداره کل در سازمان صداوسیما باید حذف شوند، گفت: طبیعتا نیروهای این سازمان تعدیل می‌شوند و باید کاهش پیدا کنند. ممکن است عده‌ای جابجا شوند و در جاهای دیگری از آنها استفاده شود اما به هر حال ما با اصل کوچک‌سازی موافق هستیم و امیدواریم این کار با تدبیر و تامل بیشتری صورت گیرد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    11 3
    میشه خودش سازمان رو هم حذف کنید؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    13 2
    بخش بیست وسی رو اگه حذف کنید هم کلی هزینه مالی براتون کم میشه هم هزینه های حیثیت