یک نماینده مجلس: دستگاه قضایی به تخلفات "پدیده شاندیز" با جدیت برخورد کند

تسنیم نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس به اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون مجموعه "پدیده شاندیز"، گفت: دستگاه قضایی به تخلفات "پدیده شاندیز" با جدیت برخورد کند.

ابوالقاسم جراره عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه "پدیده شاندیز"، گفت: با توجه به تخلف مالی که در مجموعه "پدیده شاندیز" صورت گرفته است، لازم است دستگاه قضایی کشور به صورت جدی در این قضیه ورود کرده و آن را تعیین تکلیف کند.

او گفت: جایگاه دستگاه قضا، احقاق حق مردم است و باید اگر کسی حقی دارد، به حق خودش برسد، بنابراین انتظار ما از دستگاه قضایی، قاطعیت در اجرای قانون و احقاق حق سرمایه‌گذاران و ذی‌نفعان در موضوع "پدیده" است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین گفت: مثال تخلف صورت گرفته در مجموعه "پدیده شاندیز"، مانند این است که ساختمانی تولید شده و با ورود از مبادی قانونی، مجوزی برای آن صادر می‌شود که این خوب است، اما در حاشیه آن تخلفاتی صورت گرفته که باید به آن رسیدگی شود.

جراره با بیان اینکه در کشور ما حاشیه امنی برای مؤسسات مالی و با هویت‌های مختلف ایجاد شده‌ است، گفت: این مؤسسات و مجموعه‌های اقتصادی، آگهی‌های تبلیغاتی متفاوتی ارائه می‌کنند و کسی هم بر عملکرد آنها نظارت ندارد، به‌طوری که این عدم نظارت باعث می‌شود که فضای روحی مردم دچار چالش می‌شود و ما باید برای این قضیه فکری کنیم، نباید این طور باشد که اختلاف و فساد روی دهد و بعد ما به دنبال پیگیری و درمان آن باشیم.

او گفت: قانون باید طوری باشد که هر کسی از هر طریقی در همه کارها راه پیدا نکند که در نهایت به اینگونه اختلافات، نظیر "پدیده شاندیز" منجر شود.

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریار IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    29 6
    دقیقا کدوم تخلفات مالی؟ جالبه هیچ کس جوابی نداره
  • ت IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    19 4
    از قرار معلوم سوژه ای دیگر در مجلس باقی نمانده . بنویسید این بابا نماینده کجاست . حقوقش حلالش باشد .
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    19 4
    قوه قضاییه بررسی کرده و گفته فساد مالی وجود ندارد. شما به فکر وجود نداشتن خودت در دوره بعد باش و فساد مالی که در دوره حضور شما صورت گرفته.
  • مهرداد A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    7 2
    یه شرکت خصوصی درست حسابی هم میخواد کار کنه هزار جور انگ بهش میزنن
  • علی رضا US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    3 2
    به نظر میرسه برخی افراد وابسته قصددارند با تحت فشارقراردادن قوه قضاییه مثل همیشه به اهداف پلید خودشون برسند قوه قضاییه باید با این جریانات سریعا برخورد کند تا آرامش مردم و امنیت اقتصادی آنهارو تحت تاثیر قرار ندهند وقتی سخنگوی محترم قوه قضاییه میفرماید هیچ تخلف مالی صورت نگرفته با این جوسازیها به دنبال اهداف پلیدی هستند گیریم که پدیده زمین خورد آقای ذی نفوذ سرمایه دار با شما هستم :مردش هستی 30000 کارمندو 120000 سهامدارو به سر منزل امنیت اقتصادی برسونی یا دنبال ابزارو مهره و پیچ برای دمو دستگاهت میگردی تو رو فقط خدا میداند که چه باید بکندوبس پس تورا به خدا واگذار میکنیم/....