ایسنا نوشت:

مهران رسام تغییرات بزرگ در تلویزیون مبنی بر چابک‌سازی را کاری درست ارزیابی کرد و گفت: با این کار حداقل در هزینه‌های ساخت سریال‌ صرفه‌جویی می‌شود؛ به نوعی که هم به بودجه کمک می‌کند و هم تصمیم‌گیری‌ها را صحیح‌تر.

این تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون، درباره تغییرات ساختاری و مدیریتی تلویزیون مطرح کرد: هنوز نتایج ماجرا را ندیدم اما به آینده امیدوارم اما معتقدم شبکه‌ها باید پویا باشند؛ اینکه 20 شبکه داشته باشیم اما هیچکدام برنامه جذابی برای مخاطب نداشته باشند و او را راضی نکنند، به هیچ دردی نمی‌خورد. 

او سپس گفت: اقدام تازه رئیس صداوسیما مبنی بر چابک‌سازی خوب است و به نوعی در تولید برنامه‌های باکیفیت تاثیر می‌گذارد. با توجه به گستردگی و نیروی انسانی وسیعی که صداوسیما دارد، به نظر می‌رسد بودجه‌هایی که باید برای تولید برنامه‌ها در نظر گرفته شود، بیشتر صرف نیروی انسانی می‌شود؛ در صورتی که تولید است که مخاطب را جذب می‌کند.

رسام درباره تغییرات تلویزیون عنوان کرد: در حال حاضر از جمله دستوراتی که داده شده، این است که برنامه‌های زائد حذف شوند و همچنین برنامه‌های پخش زنده به حداقل برسد. 

او سپس گفت: باید برای وقت مردم ارزش قائل شوند و همه اینها دستورالعملی است که ابلاغ شده است. 

مهام سپس به حوزه نمایشی در تلویزیون اشاره کرد که تمرکز بسیار خوبی بر روی آن صورت گرفته است و گفت: پیش از این رقابت‌های نابرابری در شبکه‌ها جریان داشت و به عنوان مثال اگر شبکه‌ای با یک بودجه کم و متوسط کاری را به سرانجام می‌رساند در شبکه دیگر این بودجه دو برابر برای ساخت سریالی تعلق می گرفت و این رقابت‌ها نابرابر بود و به نوعی اگر درسال 50 سریال ساخته می‌شود با نظارت و کنترل بهتر صدا و سیما می‌تواند آن را به 80 سریال ارتقا بدهد. امیدواریم با این تصمیمات تاثیرات مثبت را ببینیم ما که سازندگان کار هستیم بسیار امیدواریم. 

مسعود رسام این روزها قرار بود سریالی را برای تولید در شبکه سه آغاز کند اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. این تهیه کننده برنامه یادگاری وهمچنین برنامه «ما مردها» را در دست تولید دارد.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    8 1
    اگه از این 20 شبکه 15 تاشو نعطیل کنید خیلی خوب میشه