رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان گفت: به منظور تعامل بیشتر با دستگاهها و سازمانها و جلب مشارکت بیشتر آنها در زمینه ازدواج این جشنواره در تاریخ ۸ اسفند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و به نقل از ستاد خبري جشنواره ملي ازدواج و خانواده جوان، محمود گلزاري گفت: اين جشنواره قرار است با همکاري تمامي دستگاه هاي عضو شوراي عالي جوانان و ستاد ملي ساماندهي امور جوانان برگزار شود. بنابراين تعامل و مشارکت با اين دستگاهها از ملزومات اين جشنواره است.

او گفت: در حالي که روند داوري ها روزهاي پاياني خود را سپري مي کرد بسياري از دستگاه ها و سازمان هاي اجرايي اعلام کردند که براي معرفي زوج موفق نيازمند زمان بيشتري هستندِ، بنابراين پس از طرح موضوع در شوراي سياست گذاري جشنواره تصميم گرفته شد برای مشارکت هرچه بهتر همه دستگاه ها اين جشنواره در تاريخ هشتم اسفند برگزار شود.

گلزاري ادامه داد: اين تعويق بدون شک روند داوري ها و عوامل اجرايي را با مشکل مواجه مي کند. با اين حال تصميم بر اين شد اين فرصت به دستگاه ها داده شود.

معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ازدواج را يکي از مهمترين و اساسي ترين تصميمات سرنوشت ساز هر جوان دانست و تاکيد کرد: ازدواج جوانان امروز با چالشها و مشکلات متعددي روبرو است ،بنابراين ضرورت ايجاب مي کند که فرهنگ سازي گسترده و موج آفريني فراگير براي ترويج الگو و فرهنگ ازدواج سالم در جامعه انجام شود.

47232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =