بررسی‌ اطلاعات 6 جلد کتابشناسی ماه، نشان می‌دهد که در نیمه نخست سال 93 (از فروردین تا پایان شهریور) 14 کتاب با موضوع تفسیر قرآن به قلم آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی تجدید چاپ شده است.

اطلاعات استخراج‌شده از 6 جلد کتابشناسی ماه که از سوی خانه کتاب تهیه شده، حاکی از آن است که آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در 6 ماهه نخست سال جاری با 14 اثر در حوزه علوم قرآنی در بازار نشر حضور داشته است.

تعداد این کتاب‌ها در فروردین‌ماه 8 اثر، در خردادماه 4 اثر، در تیرماه یک اثر و در شهریورماه یک اثر بوده است. این آثار از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.

بر اساس گزارش ایبنا، كتاب «فرهنگ قرآن» نوشته آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و محققان مركز فرهنگ و معارف قرآن است که از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي و مركز فرهنگ و معارف قرآن تهیه شده و بوستان کتاب آن را منتشر کرده است. در فروردین ماه جلد ششم این مجموعه به چاپ سوم و جلدهای سیزدهم تا نوزدهم آن به چاپ دوم رسیده است. در اردیبهشت‌ماه نیز از همین مجموعه چاپ سوم جلدهای 24 تا 26 منتشر شده است.

«فرهنگ قرآن» یکی از مشهورترین آثار آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی است که فکر اولیه آن توسط وی مطرح شده است.

در شهریورماه نیز جلد هفدهم کتاب «تفسیر راهنما: روشی نو در ارائه مفاهیم و موضوعات قرآن» به قلم آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به چاپ سوم رسیده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =