قالیباف: سودجویان با مواد شیمیایی درختان را خشک می‌کنند/ استقبال از تجمع دانشجویان مقابل قطع درختان

نسیم نوشت:

شهردار تهران گفت: از تجمع دانشجویان به دلیل قطع درختان باغ پسیان اطلاع ندارم اما برای این منظور به دانشجویان کمک می‌کنیم. قوه قضائیه و افکار عمومی تلاش کنند تا قطع درختان در تهران اتفاق نیافتد.

محمد باقر قالیباف در گفتگو با نسیم درباره چرایی قطع درختان به خصوص باغ پسیان و تجمع دانشجویان به دلیل قطع درختان این باغ در چند روز آینده گفت: من از این تجمع اطلاع ندارم که در راستای قطع درختان قرار است صورت بگیرد.

شهردار تهران با بیان اینکه در این فصل درختانی که در مسیر هستند طبق روال قانونی جابجا می‌شوند گفت: اگر قطع درختان انجام گیرد حتما خلاف قانون است و حتما باید با آن برخورد شود من هم اگر جای دانشجویان باشم به منظور حساس نگه داشتن افکار عمومی این کار را انجام می‌دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی قطع درختان را در تهران شاهد خواهیم بود گفت: قطع درختان را شهرداری انجام نمی‌دهد و کسانی که متخلف هستند این کار را انجام می‌دهند قوه قضائیه و افکار عمومی باید تلاش کنند این اتفاق نیافتد. دیده می‌شود درختان را به طرق مختلف از جمله مواد شیمیایی خشک می‌کنند و حتی افراد سودجو درختان را قطع می‌کنند.

قالیباف در ادامه با تاکید بر اینکه از این برخورد دانشجویان استقبال می‌کنیم و کمک می‌کنیم به دانشجویان تا این تجمع را انجام دهند تا این موضوع در افکار عمومی نهادینه شود گفت: طبیعتا قوه قضائیه نیز باید با متخلفین برخورد و جریمه‌هایی که صادر شده را اخذ کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    39 1
    پرونده خود شهردای در این زمینه از همه سیاه تره .
  • بی نام NL ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    14 1
    اقای قالیباف عوامل شهرداری تهران درختی که 25 سال پیش پدرم کاشته بود و همه این سالها ما بهش رسیدگی میکردیم به راحتی اب خوردن بدون هیچ دلیلی قطع کردن
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    14 2
    شما مجوز ساخت ندهید ا چه با درخت چه بی درخت
  • دکتر RO ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    9 1
    پرفسور قطع درختان اصلا کار خرزو خان است و یا دشمن . جون مادرتون دست از سر شهر ما بردارید برگردید به شهر خودتون یا پدریتون . خدا پدر هلاکو خان مغول را بیامرزد که پس ازقتل چپاول و ویران کردن برگشت به شهرش. شما هم برگرد مشهد آنجا را آباد کن .
  • مهران IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    14 0
    آقای قالیباف شما برای تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تمام زمینهایی را که در دوره آقای کرباسچی در منطقه وردآورد تبدیل به جنگل کاری شده بود خشک کردی . لطفاٌ به چیری که خودت به آن مبادرت کرده ای انتقاد نکن
  • مهران IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    9 0
    آقای قالیباف جنابعالی تمام فضای سبزی را که در زمان آقای کرباسچی در منطقه ورد آورد شمال مترو ورد آورد بصورت جنگل کاری در آمده بود خشک کردی وبرای کارکنان شهرداری انبوه سازی کردی . لطفاٌ به کاری که خودت به آن مبادرت کرده ای انتقاد نکن . اگر پاسخ منطقی برای آن داری لطفاٌ بگو
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    4 0
    اقا لیلی زن بود یاد مرد .این و همه می دونند .شما چی کار که نکردی .
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    2 0
    ما از شما به عنوان شهردار همين انتظار راداريم،اميدواريم كه به حرفتون عمل كنيد،در هر صورت بابت همين اظهار نظر هم ممنون ولي بايد بيشتر از اين فعال باشيد،چون اين شهر مال 22 ميليون ايرانيه نه چند تا بساز بفروش