نسیم آنلاین نوشت:

رئیس کانون وکلای مرکز گفت: تعداد وکلای تهران به حد اشباع رسیده است. نجفی توانا گفت: در راستای اجرای قانون مجازات اسلامی و طی جلساتی که با مسئولان قضائی داشتیم، خواستار زمینه‌سازی آزادی وکلای زندانی شدیم. در صورت اجرای قانون جدید مجازات اسلامی، ۳۰ تا ۴۰ هزار زندانی از زندان آزاد می‌شوند.

نجفی توانا در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص حمایت از وکلای دربند، گفت: در راستای ماده 134 قانون مجازات اسلامی از مسئولان قضائی خواسته‌ایم، زمینه آزادی وکلای دربند را فراهم کنند. در صورت اجرای درست این ماده، 30 تا40 هزار زندانی از زندان آزاد می‌شوند.

او با اشاره به روند اخذ مالیات از وکلا گفت: سعی شده با استقرار دو مشاور مالیاتی در کانون حداکثر خدمات را ارائه کنیم. با برخورد واکنشی با وکلایی که در بحث حق الزحمه تخلف می‌کنند، موافق نیستم.

نجفی توانا در پاسخ به این سوال که برخی وکلا همچنان اقدام به تبلیغ می‌کنند، گفت: تبلیغ به معنی شناساندن حرفه با رعایت شان وکالت مشکلی ندارد در این خصوص باید فرهنگ سازی کرد و برخورد واکنشی نتیجه نمی‌دهد. حضور برخی از دلالان باعث شده که وکلای سالم بیکار بمانند و مجبور به تبلیغ کنند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =