اگرچه حضور سه ساله مصطفی دنیزلی در تیم‌های پاس و پرسپولیس بدون چنگ زدن به جام قهرمانی خاتمه یافت اما نمایش و کیفیت قابل اعتنای این دو تیم خاطره خوشی از او در ذهن هواداران فوتبال در ایران به جا گذاشته است.

همه چیز در حد حدس و گمان است اما از باشگاه استیل آذین خبر می رسد که با ورود مصطفی آجرلو به چارت مدیریتی این باشگاه قرار است تغییر و تحولاتی اساسی در این باشگاه شکل بگبرد که مهم ترین آن تغییر در کادر فنی این باشگاه است.
بر اساس این خبر مصطفی آجرلو که بارها از مجید جلالی و دنیزلی به عنوان مربیان محبوب خود نام برده، پس از تکیه زدن بر مسند مدیرعاملی اولین تماس‌ها را با دنیزلی برقرار کرده است. با اینکه آجرلو و استیلی در ظاهر رابطه دوستانه‌ای با هم دارند اما نمایش ناامیدکننده تیم پرستاره استیل آذین مقابل استقلال مدیرعامل جدید باشگاه را به صرافت استخدام یک مربی بزرگ و اسم‌ورسم دار انداخته است. از سوی دیگر، مصطفی دنیزلی هم پس از باخت در جام حذفی ترکیه و همچنین سقوط به مکان هفتم سوپر لیگا روی لبه تیغ قرار دارد و همین اتفاقات بازگشت قریب‌الوقوع او به لیگ برتر ایران را باورپذیر جلوه می‌دهد. مانع بزرگ اما مبلغ قابل توجه دنیزلی با بشیکتاش است که شاید خط قرمزی باشد بر تمامی مذاکرات.با این حال استیل آذین و آجرلو تنها در صورتی شانس ملاقات مربی محبوب‌شان را پیدا می‌کنند که روزهای تاریک او در بشیکتاش به اخراج بینجامد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =