۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵

ایسنا نوشت:

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار دمشق اعلام کرد که این انفجار شاهد دیگری بر وحشی گری تروریست‌هایی است که به اسرائیل خدمت می‌کنند.

به گزارش سایت اینترنتی النشره، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای انفجار روز گذشته در دمشق را که اتوبوس زائران لبنانی را هدف قرار داده بود و به کشته و زخمی شدن 26 تن انجامید، محکوم و اعلام کرد: این انفجار نیز در راستای همان انفجارهایی است که زائران را در سوریه، غیرنظامیان را در عراق و نمازگزاران را در پاکستان هدف قرار داده و موجب قربانی شدن ده‌ها تن شده است و این دلیلی بر وحشی گری تروریست‌هایی است که با اقدامات جنایتکارانه خود به رژیم صهیونیستی خدمت کرده و پروژه‌های این رژیم را برای ایجاد دودستگی در میان ملت‌های ما محقق می‌کند.

در بیانیه حزب الله آمده است: اقدامات این جنایتکاران در سراسر جهان از جمله دست زدن به انفجار، بریدن سر افراد، ویران کردن اماکن مقدس و هتک حرمت‌ها باید انگیزه‌ قوی برای تمام گرو‌ه‌های خردمند در جهان باشد تا با این جنایتکاران مقابله کند. جنایتکارانی که به ابزاری در دست رژیم صهیونیستی تبدیل شدند.

حزب الله به خانواده‌های قربانیان این حادثه تسلیت گفته و برای تمامی زخمی شدگان شفای عاجل آرزوی کرد.

جنبش امل لبنان نیز این انفجار تروریستی را محکوم و اعلام کرد در حال حاضر زمان آن فرا رسیده تا تمامی گروه‌ها برای مقابله با تکفیر و تروریسم و ممانعت از اجرای طرح‌های تروریستی که بی‌گناهان را در تمامی کشورها هدف قرار می‌دهد، با هم متحد شوند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =