روزنامه ایران نوشت:

مرد انتقامجو با رگبار گلوله باجناقش را در مزرعه‌ای کشت و زیر خاک دفن کرد. ساعت 5/5 عصر دهم بهمن ماه وقتی جسد مردی در مزرعه کشاورزی جاده لوله گاز پیدا شد پلیس پایتخت خود را در برابر یک جنایت مسلحانه دید.

تحقیقات مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد نشان داد که جسد مرد ناشناس ابتدا مدفون شده بود که قسمتی از آن توسط حیوانات ولگرد از زیرزمین خارج شده است.
  مأموران وقتی به بازرسی از لباس‌های خون‌آلود قربانی جنایت پرداختند مدارک شناسایی عزت‌الله 35 ساله را به دست آوردند.
ماجرای این قتل خاموش وقتی به دادگاه فشافویه مخابره شد با دستور قاضی پرونده تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران دست به تحقیقات گسترده‌ای زدند.
کارآگاهان جنایی در مزرعه کشاورزی چند پوکه گلوله کلاشنیکف به دست آوردند و معاینه جسد نشان داد که قربانی هدف گلوله با همین تفنگ جنگی قرار گرفته است.
تیم پلیسی خیلی زود خانه عزت‌الله را پیدا کردند و در تحقیقات از اعضای خانواده‌اش دریافتند قربانی از مدت‌ها پیش با باجناق 22 ساله‌اش به نام «رضا» اختلاف شدیدی داشته و مرد خشمگین وی و خانواده عزت‌الله را به مرگ تهدید کرده بود.
این سری از تحقیقات نشان داد رضا مدتی پیش با سفر به مرز غرب کشور یک کلاش خریده بود. همین کافی بود تا کارآگاهان جنایی خانه باجناق جنایتکار در حسن‌آباد را شناسایی کرده و در بررسی‌های میدانی دریافتند رضا خانه‌شان را ترک کرده و گریخته است.
بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی پلیس کلید خورد و مأموران توانستند باجناق فراری را ساعت یک بامداد 11 بهمن ماه در منطقه حسن‌آباد دستگیر کنند.
رضا ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد و گفت که تهدید به قتل باجناقش و خانواده وی از روی خشم بوده و وی هیچ اطلاعی از سرنوشت عزت‌الله ندارد.
رضا که داستان دروغینی را پیش روی پلیس قرار داده بود وقتی دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد، گفت: شب جنایت با مراجعه به خانه عزت‌الله و طرح ادعای دروغ درخصوص پیدا کردن مقداری طلا و جواهرهای زیرخاکی، عزت‌الله را به بیابان‌های اطراف حسن‌آباد بردم. در حالی که کلاش را با طرح و نقشه قبلی برای قتل عزت‌الله در موتورم پنهان کرده بودم آن را برداشته و باجناقم را به رگبار بستم که او روی زمین افتاد و  پس از کشتن وی جسد را زیر خاک دفن کرده و پا به فرار گذاشتم.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398384

برچسب‌ها