نویسنده سرشناس ایرانی به همراه عضو شورای شهر تهران سه‌شنبه شب چهاردهم بهمن ماه به تماشای تازه‌ترین ساخته سینمایی فرزاد موتمن نشستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه‌شنبه شب ساعت ٢٢ محمود دولت‌آبادي، احمد مسجدجامعي و ابراهيم اصغرزاده مهمانان ويژه فيلم «خداحافظي طولاني» در سينماي مردمي پرديس آزادي بودند و به همراه مردم و عوامل تولید فیلم به تماشاي این فیلم نشستند.

محمود دولت‌آبادي نويسنده بزرگ ايراني که خود سابقه تئاتری و بازیگری سینما را نیز دارد، پس از تماشاي «خداحافظي طولاني» از بازي متفاوت سعيد آقاخاني ابراز تعجب كرد، او در مجموع در مقايسه با فضاي حاكم بر سينما و تئاتر امروز ايران فیلم را پسنديد. او اعلام کرد که سینمای ايران نياز به ريتم تندتري در ساخت آثار دارد و «حركت» كه لازمه سينماست بايد بيشتر جاري باشد.

محمود دولت‌آبادی

احمد مسجدجامعي وزير پيشين فرهنگ و ارشاد اسلامي و رييس سابق شوراي شهر هم فيلم را به عنوان کاری در فضاي درام دوست داشت و اظهار داشت به لحاظ بازي‌ها و قصه و در مقايسه با چند فيلم ديگري كه طي اين روزها تماشا كرده بوده، «خداحافظي طولاني» فيلم قابل توجه و درستي بوده است.

احمد مسجدجامعی

«خداحافظي طولاني» به كارگرداني فرزاد موتمن و تهيه‌كنندگي علي حضرتي روز دوشنبه سیزدهم بهمن ماه در برج ميلاد به نمايش درآمد و نظر گروهی از اهالي رسانه و منتقدان سينمايي را به خود جلب كرد.

سعيدآقاخاني،ساره بيات و ميترا حجار بازيگران اصلي فيلم هستند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =