نسیم آنلاین نوشت:

"لامپ صد" را از ۲۴ بهمن بر پرده سینماها ببینید.

اکران فیلم سینمایی"لامپ صد" به کارگردانی سعید آقاخانی از ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود؛ محسن چاوشی تیتراژ این فیلم را خوانده است.

"لامپ صد" نوشته آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی "محسن تنابنده" را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

کارگردان و تهیه کنندگان«لامپ صد» در نظر دارند به زودی مراسم ویژه‌ای را برای نمایش این اثر با حضور اهالی رسانه و هنرمندان برگزار کنند.

گفتنی است تیتراژ این فیلم با صدای «محسن چاووشی» است.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از :

نویسنده و کارگردان:سعید آقاخانی،تهیه کنندگان: احسان دلاویز،محسن محسنی نسب، مجری طرح:محسن تنابنده،مدیر تولید:حسن مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:امیر معقولی،طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری،تدوین:بهرام دهقانی،صدابردار و صداگذار:مهران ملکوتی،طراح لباس:مهناز غنی ، طراح صحنه :گلرخ حقیقی،موسیقی :یحیی سپهری شکیب ، برنامه ریز:فرشاد ارج،دستیار اول کارگردان:مصطفی تنابنده،عکاس مریم تخت کشیان،مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، پخش از موسسه نیمروز فیلم

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    11 11
    اسمش آدمو یاد اتاق عمل میندازه
  • محمدحسن A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    9 5
    استغفرا....
  • مجمع IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    26 1
    من از غل و زنجير مي ترسم از آه بي تاثير مي ترسم از اتفاق ظاهرا ساده از اتفاقي كه نيفتاده مي خندم و از خنده مي ترسم هر روز از آينده مي ترسم زير بيد بي مجنون ميشينم زير شر شر بارون ميشينم فك ميكنم شايد برگردي با خودم مي گم بايد برگردي خنجر واسه ي اين سينه كافي نيست عاشق كشي رسم تلافي نيست اي چشم از ديدن خلاصم كن از چشم پوشيدن خلاصم كن اينقد گيجم كه نميدونم بايد تو رو از چي بترسونم زير بيد بي مجنون مي شينم زير شرشر بارون ميشينم فك ميكنم شايد برگردي با خودم ميگم بايد برگردي
  • مجتبی IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    5 1
    با توجه به داستان فیلم معلوم که طنز نیست..باید جالب باشه فیلمی که سعید آقاخانی کارگردان و تنابنده بازیگر ولی طنز نیست..ب نظرم در این فیلم میشه محسن تنابنده رو به چالش کشید که فقط بازیگر فیلم طنز یا که در هر نقشی بازیگر قابلیه..
  • حجت چاوشیست A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    5 0
    این فیلم ماجرا یک مرده حسین تنابندهکه دچار اعتیاد میشه و ماجراهایی واسش پیش میاد... فیلم ندیده میگم عالیه..صدای محسن چاوشی عزیز هم این فیلم رو یکی از بهترینها کرده