دیوید بکام از تشکیل یک صندوق خیریه به نام «۷» خبر داد. این صندوق با همکاری یونیسف و برای حفاظت از کودکان در معرض خطر تاسیس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، فوق ستاره خیر خواه فوتبال انگلیس گفت: «در سالهای آینده من با یونیسف همکاری خواهم کرد و در سراسر جهان به سخنرانی و جمع آوری کمکهای مالی می‌پردازم.»

این صندوق- که نام آن‌‌ همان شماره شانس بکام است که بر روی لباس او در تیمهای منچس‌تر یونایتد و انگلستان بود- اختصاص به کودکان در خطر خشونت، بدرفتاری و بیماری دارد.

بکام که به مناسبت دهمین سالگرد همکاری خود با یونیسف با عنوان «سفیر حسن نیت» این سازمان سخن می‌گفت، خاطر نشان کرد: «امروز بیش از هر زمانی کودکان جهان نیازمند کمک هستند، و من که بازنشسته شده‌ام وقت زیادی برای این کار خواهم داشت.»

بکام گفت: «همه چیز، زندگی ورزشی من، خانواده من، مرا به این سمت کشانده است. این زمانی است که من می‌توانم به کودکان جهان خدمت کنم. این چیزی است که می‌خواهم فرزندان من به آن افتخار کنند.»

بکام از هواداران خود در سراسر جهان خواست از رهبران خود بخواهند تا منافع کودکان را در طرحهای توسعه جهانی در اولویت اول قرار دهند.

در درگیریهای سال ۲۰۱۴، بیش از ۱۵ میلیون کودک دچار خشونت‌های شدید شده‌اند، و میلیون‌ها نفر دیگر از فجایع طبیعی رنج برده‌اند.

منبع: یونیسف

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =