ایسنا نوشت:

ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، بر اساس پنج شاخص اصلی در خودروهای تولیدی صورت می‌گیرد.

سازمان‌های نظارتی به طور دوره‌ای میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری را ارزیابی می‌کنند.

در این ارزیابی‌ها نظرات مشتریان درباره پنج شاخص اصلی مجموعه تعلیق و انتقال قدرت خودرو، مجموعه نیرومحرکه و سوخت رسانی، بدنه، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی صورت می‌گیرد.

در واقع هر چه میزان رضایت مشتریان از هر یک از این شاخصه‌های پنجگانه بیشتر باشد، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری افزایش خواهد یافت.

براساس همین پنج شاخص، میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه نخست امسال یک درصد نسبت به میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در نیمه دوم سال گذشته، افزایش یافته است.

در این زمینه میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه نخست امسال به 653 امتیاز از هزار امتیار، رسیده است.

 

45503

کد خبر 400001

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرایدو IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    9 1
    نارضایتی چطور محاسبه میشه...................مگه رضایتی هم هست الکی مثلامن ماشین دارم
  • بی نام RO ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    3 0
    از خدمات پس از فروش رو لطفا أعلام كنيد
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    13 0
    ميزان رضايتمندي از چيزي که جايگزين نداره دقيقا توهين به شعور مردمه .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین