مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی:  فاز ۱۲ تکمیل و آماده افتتاح رسمی است/ راه‌اندازی صوری صحت ندارد

ایلنا نوشت:

مجری فاز 12 پارس جنوبی ضمن تكذیب اخباری مبنی بر عدم تكمیل فاز 12 گفت: تمامی واحدها در مدار تولید هستند و آنچه در شرح كار فاز تعریف شده به سرانجام رسیده و هیچ مشكلی بابت افتتاح رسمی وجود ندارد.

رسول فلاح‌نژاد مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا عدم تکمیل و آماده نبودن فاز جهت افتتاح رسمی را تکذیب کرد و گفت: از دلیل عدم حضور رئییس جمهور برای افتتاح رسمی بی‌اطلاعم اما ما هیچ مشکلی نداشتیم و تمام پالایشگاه‌ها و تاسیسات ما آماده بوده و در مدار سرویس قرار دارند.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر سه سکوی آماده داریم که در حال تولید هستند و یک یا دو جای کار باید اصلاح شود که کار انجام نشده محسوب نمی‌شود، کارهای روتین مانند نیاز به شستشو و یا تعمیر مدام در حین کار ممکن است پیش بیاید كه امری عادی و طبیعی است.

فلاح‌نژاد در خصوص اتان گیری و مسائلی از این دست را که برخی عامل عدم افتتاح عنوان کرده بودند، خاطرنشان کرد: اتان گیری در شرح کار این فاز نبوده که گفته شود انجام نشده است.

وی تاکید کرد: قرار بود که این فاز خوراک فنی تزریق کند که در حال حاضر واحد گوگرد در مدار تولید است و حتی گوگرد دانه بندی بیش از ۲۲۰۰ تن تولید و بخش زیادی از آن نیز صادر شده و می‌شود و فرا‌تر از نیازمان هم در سرویس داریم و بعد از این هم اگر نیاز بیشتری داشته باشیم واحد گوگرد این فاز مشکلی ندارد و تمامی تاسیسات در مدار سرویس هستند.

مجری فاز ۱۲ پارس جنوبی یادآور شد: تکمیل شدن بیش از این برای پالایشگاه متصور نیست و اظ‌هاراتی مبنی بر عدم تکمیل و راه‌اندازی صوری بهانه‌ای بیش نیست چرا که آنچه در شرح کار و برنامه برای این فاز تعریف شده بود تماما آماده و در مدار تولید است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    0 2
    اول افتتاح میشود 10 سال بعد راه اندازی. قیچی کردن یک روبان کار سختی نیست .
  • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    2 1
    راه‌اندازی صوری خبرگزاری فارس منتشر کرده اگه دروغ گفته مانند رسانه های دیگر برخورد بشه