سایت صدای اقتصاد نوشت:

 

علینقی خاموشی در گفت وگوی اختصاصی به صدای اقتصاد گفت: متاسفانه حرف هایی از رفقای سابقم شنیده ام که عجیب است. این حرف ها من را ناراحت کرد ولی جواب کسی را نمی دهم و حرفی هم نمی زنم. هرچقدر هم سوال بپرسند که نظرت چیست بازهم حرفی نمی زنم. فقط می گویم خیر، اینطور که آقایان حوادث تاریخی را روایت کرده اند، نبوده است. همین.

او بیان داشت: من از برخی رفقای سابق گلایه دارم که متاسفانه انصاف را رعایت نکردند. من هیچ پاسخی به این حرف ها که می زنند نمی دهم ولی یک کلام می گویم خیلی از این حرف ها که زده اند، خلاف محض است.

وی ادامه داد: در دوره قبلی به من در اتاق حکمی دادند که در آن نوشته بود، خاموشی رئیس مادام العمر و افتخاری اتاق ایران است ولی برای من عجیب بود که با وجود این حکم آقایان حتی یکبار هم از من دعوت نکردند که به اتاق بروم.

او اضافه کرد: اتاق ایران برای ادامه کار نیاز به بازنگری کلی در ساختار خود دارد. این اتاق امروز به کار اقتصاد ما نمی آید. اکنون به اتاقی نیاز داریم که بتواند روابط اقتصادی کشور را در سطح بین المللی ترمیم کند.

او در مورد غیبت های مکررش در جلسات هیات نمایندگان هم گفت: من اعتقاد دارم اگر در جلسه ای باشم و حرف خلافی بشنوم باید حرف بزنم و جواب بدهم. چه فایده دارد در جلسه ای باشم ولی حرف نزنم. به خاطر همین هم اصلا در جلسات شرکت نکردم. بعضی از حرف ها که زده می شود را قبول ندارم. به خاطر همین برخود واجب می دانم که پاسخ بدهم ولی وقتی دیدم جو برای این کار مناسب نیست، ترجیح دادم در جلسات حضور نداشته باشم.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =