یک هفته تعطیلی برای تمام کتابخانه‌های عمومی کشور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کل کشور از تعطیلی تمام کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به دلیل تعمیرات و رسیدگی، در هفته اول سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،  از تعطیلی تمامی کتابخانه های نهاد در هفته اول سال جديد، به دلیل انجام تعمیرات و رسیدگی به وضع کتابخانه ها خبرداد و گفت: نحوه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور در هفته دوم سال آتی، به زودی از سوی معاونت اداری- مالی نهاد اعلام خواهد شد.

وی همچنین ضمن اشاره به بازدید سرزده خویش از کتابخانه های شهرستان بندرعباس، از فعالیت کتابداران که با وجود مشکلات به جا مانده از گذشته با روحیه ای تازه در عرصه فرهنگ خدمت می کنند، اظهار خرسندی کرد.

مختارپور همچنین با بیان اینکه کمیته بررسی شکایات آزمون سال ۱۳۹۱ به پایان کار خود نزدیک می شود، در جدیدترین یادداشت خود نوشته است: نتایج بررسی کمیته، قبل از پایان سال جاری و پس از تصویب در شورای اداری- استخدامی نهاد اعلام خواهد شد.

خبر دیگر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور اینکه، استان فارس میزبان پنجمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار شد. پنجمين دوره آموزشي مشاوره كتابدار دوشنبه چهارم اسفند در شهر شيراز آغاز مي شود.

این دوره آموزشي با حضور 170 نفر از كتابداران استان هاي فارس، بوشهر، چهارمحال و بختياري و يزد در شهر شيراز برگزار مي شود. اين دوره ها به صورت كارگاهي، داوطلبانه و اختياري بوده و هدف آن ارتقاي توانمندي كتابداران به عنوان بدنه اصلي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي سراسر كشور است.
تاكنون اين دوره ها با شركت 475 نفر از كتابداران محترم كتابخانه هاي عمومي كشور از 13 استان و در 4 مرحله برگزار شده و براي ساير استان ها در سال 94 نيز در حال برنامه ريزي است.

پنجمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار روزهای 4 تا7 اسفند 1393 در مجتمع فرهنگی شهدای پتروشیمی شیراز برگزار خواهد شد.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    2 0
    باب یک هفته که نیست چهار شنه و پنج شنبه است تنها دو روز است