کاربران خبرآنلاین بر این عقیده هستند که حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید می تواند تاثیر گذار تر از حضور آنها در تیم بزرگسالان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا جهانبخش و سردار آزمون بر سر دو راهی.یک طرف تیم ملی است و دو بازی دوستانه با تیم ملی سوئد و شیلی،یک طرف تیم امید است و دور اول مسابقات انتخابی المپیک. یک طرف کارلوس کروش است و در طرف دیگر محمد خاکپور با هزار امید و آرزو.هر کدام هم برنامه های خاص خودشان را دارند و باید گفت نتیجه ای که می گیرند تاثیر مستقیم روی فوتبال ایران می گذارد.کروش دارد برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه تیمش را می بندد و خاکپور هم می خواهد طلسم 44 را بشکند و بالاخره تیم امید را راهی المپیک کند.به همین دلیل و در یک نظر سنجی از کاربران خبرآنلاین خواسته شده بود تا نظر خودشان را در این مورد اعلام کنند،اینکه جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان بازی کنند یا در تیم امید؟

این اتفاق در حالی افتاد که از بین 10623 نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند 63.6 درصد بر این عقیده هستند که آزمون و جهانبخش باید در خدمت تیم امید باشند تا این تیم با تمام قوا در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشته باشد.

البته 36.4 درصد هم جام جهانی آینده را پیش رو می بینند و نظرشان این است که حضور این دو فوتبالیست می تواند کمک بزرگی برای حضور ایران در جام جهانی روسیه باشد.

نظرسنجی

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    17 5
    حساب دودوتا 4 تاست صعود به المپيك در تاريخ ثبت ميشه ولي بازي دوستانه حتي با سوئد و اتريش كجاي تاريخ ثبت ميشه ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    10 1
    واسه جام جهانی باید آژمون رو می برد که نبرد
  • من A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    5 5
    این دوتا هیچ اردویی با تیم امید نداشتن، با کیروش باشن بهتره