توضیح یک عضو شورای شهر درباره بودجه بسیج شهرداری تهران در سال ۹۴

مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران درباره بودجه سال آینده شهرداری تهران و محل هزینه شدن آن توضیح داد و گفت: میزان این بودجه نسبت به سال 93 تغییر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران با حضور در کافه خبر درباره بودجه بسیج شهرداری تهران گفت: رقم بودجه بسیج شهرداری در مقایسه با خدماتی که ارائه می کند ، حدود 10 میلیارد تومان است که سال 1393 تماما محقق نشد و سال 1394 هم بر آن افزوده نشد.

مجتبی شاکری درباره اعتراض محسن سرخو، یکی از اعضای شورای شهر در صحن علنی این شورا در خصوص بودجه شهرداری توضیح داد: به این نکته توجه کنید کل بودجه مترو 2200 میلیارد تومان است، چطور شما می گویید بودجه بسیج 10 هزار میلیارد شده!؟ بحث بسیج را چند تن از اصلاح طلبان در صحن علنی شورا مطرح کردند و به بودجه بسیج شهرداری اعتراض کردند که چرا این بودجه در راهپیمایی 22 بهمن صرف تابلوهای ضدآمریکایی شده و برخی دیگر از اعضای شورا پاسخ دادند همین بودجه 10 میلیاردی در سال قبل هم بوده و همان بودجه است و اضافه نشده. هنوز بودجه ها خیلی نقص دارد و در مجموعه های فرهنگی نیز خیلی از ردیفها تامین نشده.

مشروح کافه خبر مجتبی شاکری را اینجا بخوانید.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    1 0
    بودجه بنر زنيه ديگه نه ؟؟؟