فیلمی که محمدرضا عارف و همسرش برای دیدن آن رفتند

مهر نوشت:

مراسم اکران خصوصی فیلم «رخ دیوانه» به میزبانی ابوالحسن داودی کارگردان و بیتا منصوری تهیه کننده اثر با حضور محمدرضا عارف و عوامل این فیلم سینمایی در پردیس سینما ملت برگزار شد.

مراسم اکران خصوصی فیلم «رخ دیوانه» به میزبانی ابوالحسن داودی کارگردان و بیتا منصوری تهیه کننده با حضور محمدرضا عارف به عنوان چهره سیاسی و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی شامگاه گذشته ۲۳ اسفندماه در پردیس سینما ملت برگزار شد.


پیش از نمایش «رخ دیوانه» بیژن امکانیان، ساعد سهیلی، امیر جدیدی، ابوالحسن داودی و بیتا منصوری از عوامل حاضر در این مراسم به همراه محمدرضا عارف تابلوی این فیلم سینمایی را امضا کردند.

همچنین سعید سهیلی، مرتضی شایسته، محمد زرین دست و علیرضا تابش از دیگر افرادی بودند که تابلوی «رخ دیوانه» را امضا کردند. اغلب مهمانان این مراسم در دست نوشته های خود، برای اکران نوروزی این فیلم سینمایی آرزوی موفقیت می‌کردند.


قبل از نمایش این فیلم سینمایی مراسم تجلیل از عوامل فیلم برگزار شد. ابوالحسن داودی و بیتا منصوری که به عنوان میزبان در این مراسم حاضر بودند به پاس قدردانی از عوامل فیلم «رخ دیوانه» گلدان های شمعدانی به آنها هدیه کردند.

داودی کارگردان فیلم منتخب مردمی سی وسومین جشنواره فیلم فجر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر در مراسم اکران خصوصی این فیلم سینمایی گفت: امیدوارم سینمای ایران در سال پیش رو با موفقیت به فعالیت های خود ادامه دهد و برای سینمای ایران رونق گیشه آرزو می کنم.

نمایش فیلم سینمایی «رخ دیوانه» با حضور مهمانان راس ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۳ اسفندماه برگزار شد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =