رییس فدراسیون فوتبال تصمیم خودش را گرفته است:«آزمون و جهانبخش در تیم امید بازی می کنند.»

آریا صالحی:علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم امید و در جمع خبرنگاران از قطعی بودن حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید خبر داد.او وقتی با این سوال خبرنگاران روبرو شد که وضعیت حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید به کجا خواهد رسید روبرو شد این واکنش را نشان داد:«جهانبخش و آزمون بازیکنان تیم امید هستند و صددرصد این تیم را در بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک همراهی می‌کنند.»

کفاشیان در حالی این حرف را به زبان آورد که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی بزرگسالان در گفت و گوی روز چهارشنبه اش با خبرآنلاین یک حرف را ساده و صریح گفته بود:«این دو بازیکن را نداشته باشم،یعنی پایان همکاری من با تیم ملی ایران.»کفاشیان که از همان ابتدا هم وسط افتاده بود تا اختلاف بین خاکپور و کروش را حل کند همیشه از اولویت داشتن تیم امید حرف زده بود.او از همان ابتدا هم گفته بود:«اگر طرفین به توافق نرسند،اولویت با تیم امید است.»حسرت 40 ساله برای حضور در المپیک باعث شده تا رییس فدراسیون فوتبال تمام ابزار را در اختیار کادر فنی تیم امید قرار بدهد تا شاید این بار نتیجه ای که سالهاست مردم ایران انتظارش را می کشند رقم بخورد.

رییس فدراسیون فوتبال که به خاطر منافع ملی این تصمیم را گرفته است یک بار دیگر خودش را روبروی سرمربی تیم ملی قرار داده تا آزمون و جهانبخش برای تیم امید بازی کنند و برای رسیدن این تیم به المپیک تلاش کنند.با این شرایط باید دید که واکنش کارلوس کروش به این تصمیم رییس فدراسیون فوتبال چه خواهد بود؟البته قرار بوده او و کفاشیان امروز با هم جلسه داشته باشند که هنوز خبر آن رسانه ای نشده است.بدون شک همه چیز بستگی به این جلسه دارد و شاید خروجی آن تصمیمی از سوی کروش باشد که بارها هشدارش را داده است؛قطع همکاری و رفتنی که بازگشت ندارد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مارشال A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    وقتی امثال کاشانی و اسدی همه کاره فدراسیون فوتبال شدند باید فاتحه این فوتبالو خوند
    • بی نام GB ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      حسرت ۴۰ ساله با مربی که حتی یک تجربه بین المللی نداره و هیچ سبک نداره براورده نمی شه
    • یک ایرانی A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
      37 18
      مارشال جون شماازاسمتون معلومه که اشتباهی اومدی توایرانیهانظردادی،ماایرانیها۸سال بدون هیچ فرمانده خارجی وباشهیدباکری ها،مهدوی ها،بابایی ها،چمران ها و...جنگمونوباعراق وتمام حامیان پرقدرت جهانیش بخوبی مدیریت کردیم واکنون هم که سردارسلیمانی قدر ت های نظامیه دنیارو بهت زده کرده ،باورکن اگرماایرانیها درفوتبال هم به نخبه های داخلیمون مثل خارجیها زمان بدیم وآنهاروباورکنیم میتونیم دردنیای فوتبال بزرگی کنیم...
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
      1 3
      نخبه های داخلی خخخخخخ جان من نخبه های داخلی فوتبال اینو خوب اومدی
  • بی نام US ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    ببخشید کجا به کی روش این همه پول مفت میدن؟ ایشون یه پیشنهاد مالی در حد ایران داشتف یک دقیقه هم اینجا نمی موند. کی روش بازیکن جوون میخواد چیکار؟ بره با شجاعی و نکونام خوش باشه
    • رضا IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      49 87
      جواد لاليگايي سرور لنگيايي.
    • بی نام US ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      همین چهارتا جوان رو بخاطر قدرت ریسک کیروش داری که بهشون میدان داد تو جام جهانی و ملتها . اگه موتورگازیهای خودمون بودن الان عنایتی و محمد نصرتی ها فیکس تیم ملی بودن .
    • m A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      22 41
      مثل اینکه اطلاعات فوتبالیت خیلی کم هست بی نام..چون کروش به جهانبخش به عنوان ذخیره دژاگه استفاده کرد توی جام جهانی و بهش میدون چندانی نداد آزمون رو هم که اصلا با خودش به جام جهانی نیاورد و دعوتش نکرد چه رسد به بازی بنازم به اطلاعات خوبت در جهت طرفداری متعصبانه لااقل مطالعه کن دوست عزیز..همون موتورگازی ها انتقاد کردن که چرا آزمون دعوت نکرد و جهانبخش کم بازی داد..
  • هوادار A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    تیم امید با پاچه خواری گودرزی به المپیک ریو نمیرسه جناب کفاشیان
  • بی نام RO ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    این آقای کفاشیان دم رفتنش نیت کرده آخرین گند اساسی خودش را هم بزنه که حسابی در اذهان ملت ماندگار بشه
  • ایرانی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    بابا چه اصراریه اصلا؟ اگه تیم امید قراره با جهانبخش و آزمون صعود کنه همون بهتر که حذف بشه. اینا بازیکنای تیم بزرگسالن والسلام تموم شد و رفت.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    81 40
    کارلوس کیروش♡
  • محمدرضا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    66 23
    نیست که تیم ملی ما تو فیفا دی هاش با اسپانیا و آلمان بازی می کنه واسه همین اولویت با تیمه امیده بابا بد از عمری دو تا بازی تدارکاتی درست و حسابی داشتیم که اونم به لطف آقا کفاشیان ماس مالی میشه .
  • بی نام EU ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    84 25
    می خوان هر طوری شده کاری کنن که کیروش بره یه مربی ایرانی بزارن به جاش، یه مربی بزرگ هم که حاضر شده بیاد ایران کار کنه رو هم ما این طوری باهاش رفتار می کنیم
  • صدرا A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    64 77
    واقعا نفع شما از حمایت کیروش چیه؟ کیروش خیلی بیشتر از این که حقش باشه و نتیجه گرفته باشه پول گرفته خیلی چرب زبانی کرده الان هم یه سناریو جدید شروع کرده که حکم اخراج رو بگیره و بیفته دنبال پولش. کیروش بیشترین پولی که میتونست از جایی بگیره از ایران گرفت ولی جوابگو نبودکه ضعف فدراسیون بود جوانی رو به فوتبال ما معرفی نکرد که جوان هایی مث صادقیان و مهدی شریفی رو گذاشت پشت بازیکن هایی مث شجاعی که سالهاست تموم شده موندن.... از 365 روز سال هم 200 روزش تیتر یک شما و امثال فردوسی پور بود که فقط جرات داره از داخلی ها انتقاد کنه و یکی مث کیروش چنان ازش نطق میکشه و خامش میکنه که نمیتونه بگه بالا چشت ابروئه
    • بی نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      42 11
      صادقیان؟ که داور تو جام جهانی کتک بزنه؟
  • بی نام US ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    78 25
    تنها افتخاری که فوتبال ایران توی 36 سال بدست اورده حضور تو جام جهانی اونهم با مربیان خارجی بوده . هر وقت تیم دست موتور گازی افتاده غیر از حذف شدن چیزی نداشتیم .
    • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
      28 32
      اینهایی که منفی دادن میشه سطح فهم و اطلاعات فوتبالشنو فهمید . مگه غیر از بوده . نکنه ما چند بار قهرمان جام ملتها شدیم با مربیان ایرانی خبر نداریم یا سالهای 1982 و86 و90و94 و2002 و2010 با مربیان ایرانی رفتیم جام جهانی و ما خبر نداریم . المپیک هم که 40 سال نرفتیم . ههههههههههه ما با کی ها شدیم 75 میلیون .خدایا شکرت .
  • امین A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    49 25
    مردم دم وزارت خونه تحصن میکنن حالا ببینین
  • بی نام DE ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    27 10
    واقعا من نمیدون بهترین تیم‌ المپیک تمام سالهای فوتبال ایران در اختیار مایلی کهن بود چی‌ کار کرد الانم مدیره فنی‌ شده یعنی‌ تیم‌ امید لنگ همون دو تا بازیکن هست اگر کیروش که مردم میخوان و واقعا ایشون بود که به تیم‌ ملی‌ شخصیت دوباره داد نمیخواید با مردم روراست باشید و بگید و کاری نکنید که فراری شه بعد بگید خودش رفت همشم نگید پول زیاد گرفته تو همین لیگ مربی‌ داریم برای یه سال دو میلیارد میگیره تیم‌ پنجم می‌کنه طلبکارم هست از مردم.
  • علی عسگری A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    36 8
    اقای کفاشیان سیاه بازی میکند
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    46 37
    مخالفان کیروش یه سری موتورگازی شکست خورده و حامیان این موتورگازیها هستن . که کل یوم فهم فوتبال فقط علی اصغری. هر کسی بابت داشتن چنین مخالفانی باید شاد باشه .
  • امين نوروزي A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    42 17
    آقاي اسدي، آقاي گودرزي... شما مطمئناً بايد بعدها هم پاسخ گوي مردم، و هم جوابگوي خدا تو قيامت باشيد. اين كارتون اصلاً درست نيست. كي روش به فوتبال ما شخصيت داد. اين رسمش نبود
  • فرشاد IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    23 15
    من واقعا تعجب می کنم از این کامنت هایی که گذاشته شده است. بحث اصلا کفاشیان و وزارت و کیروش نیست. بحث تیم امیده و رفتن به المپیک و تیم بزرکسالانه و دو بازی تدارکاتی. حالا کدام مهمترند؟ این که کاملا واضح و مشخصه.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    27 8
    ما که المپیک برو نیستیم ولی با رفتن کیروش باید از الان گفت خداحافظ : جام جهانی 2018 روسیه و جام ملتهای 2019 .
  • بی نام A1 ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    15 24
    من شدیدا طرفدار کیروش هستم اما در این مورد حق با خاکپور است. این دو بازیکن از اول، مال امید بودند که رفتند به تیم ملی. الان هم سنشون به امید میخوره. در حقیقت، این دو تا، عضو تیم امید هستند.
  • مسعود A1 ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    14 19
    سلام تا وقتیکه ساختار و زیربنای فوتبالمان درست نشود کارلوس کی روش که سهل است اگر خود گواردیولا و آنجلوتی هم تشریف بیاورند فوتبال ملی ما نه تنها پیشرفت نمیکند بلکه پسرفت هم خواهد کرد.ضمنا به موافقان کی روش هم باید گفت انقدر مربیان وطنی را نکوبند.کسانی که در کمترین امکانات و نبود ابتدایی ترین ابزار فوتبال سالهاست زحمت میکشند و همین آزمون ها و جهانبخش هایی که جناب کی روش مدعی کشف آنهاست را رشد و پرورش داده اند..اما چه کنیم، از قدیم گفتن مرغ همسایه همیشه غازه...
  • ایمان US ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    24 15
    کی روش بزرگی و کلاس مربیگریش رو جلوی ارژانتین به جهان ثابت کرد خدایی نکرده اگه موتورگازیای وطنی امثال قلعه نویی بودن با کدام سواد و تاکتیک نداشته ستاره های ارژانتین رو مهار میکردن .
    • ایرونی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
      2 3
      خوب اونموقع پلان بی داشتیم دیگه اگه قلعه نویی بود حنیف و یاسیدو میبرد نوک حمله اگه ام درخشان بود میگفت ما دربی رو بردیم حله مایلیم که گریه میکردو میفرمود اینجا همه بی حجاب بودن و ماباختیم
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    7 2
    اگر حمایتهای چشم بسته فردوسی پور و خبر انلاین نبود کیروش انقدر پر رو نمیشد که برای ما تعیین و تکلیف بکند
  • ایرونی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    2 9
    اون کسی که به اسم یک ایرانی پیام داده باید خدمتشون عرض که دیگه دوران جنگ و نژادپرستی تموم شده آلان دیگه زمونه عو شده باید مثل همه دنیاباشی نه جدا از اون کشوری مثل انگلیس یا باشگاهای موفق دنیا کاری به هموطن بودن واین اراجیف ندارن مهم موفق بودنشونه نه اینکه مربیشون حتما باید وطنی باشه این اراجیف باید تموم بشه باکری ها و امثالهم بخاطر وطنشون رفتن و گل کاشتن و هیچ منتیم به سر ماندارن پس همیشه ازشون مایه نزارید
  • افتخار ایران A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    از نظر من کارلوس بهتریسرمربی دنیاست واین وزیر ورزش است که مانع ادامه همکاری کیروش می شود...واقعأ فوتبال ایران به کیروش احتیاج دارد..