سرمربی تیم ملی امید می گوید صعود به المپیک بعد از 40 سال می تواند مردم را خوشحال کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد خاکپور در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی امید در سال 93 در جمع خبرنگاران گفت:«ارودی ما خوب است.چه از لحاظ تمرینی و چه از لحاظ روحی.فکر می کنم همه چیز آماده است تا سال جدید را با پیروزی آغاز کنیم.»

خبرنگاری از او درباره  همگروهی ایران در دور گروهی مسابقات انتخابی المپیک ریو سوال کرد که خاکپور این واکنش را نشان داد:«نظر من هر چهار بازی ما به خصوص سه بازی اول سخت هستند و از تیم ملی عربستان شناخت کامل داریم ، اما در مورد سه تیم دیگر باید بگویم که آنها ناشناخته هستند و اطلاعات کافی را درباره آنها در اختیار نداریم و این می‌تواند مشکل ساز باشد. ما میزبان هستیم و هر چهار دیدار ما مهم است و باید همه آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

تیم ایران چقدر شانس دارد که راهی المپیک شود؟خاکپور در این مورد می گوید:«قولی که می توانم در این زمینه بدهم این است،بچه ها تمام تلاش خودشان را می کنند تا به المپیک برسند.آنها هیچ کوتاهی نمی کنند.این تیم متعلق به مردم است و قطعا با صعود تیم ملی فوتبال امید ما به المپیک آن هم بعد از سال‌ها مردم خوشحال می‌شوند و هیچ چیز مهم‌تر از خوشحالی مردم نیست.»

او  درباره حضور آزمون و جهانبخش در تیم ملی فوتبال امید گفت:ـ تا جایی که من اطلاع دارم و آقای کفاشیان در تمرین دیروز (پنجشنبه) به ما اعلام کرده‌اند کارهای این دو بازیکن برای حضور تیم ملی فوتبال امید در حال انجام است و ما طبق قوانین فیفا 72 ساعت قبل از آغاز بازی می‌توانیم آنها را در اختیار داشته باشیم.»

خاکپور درباره اختلاف نظرهایی که درباره حضور این دو بازیکن در تیم امید و تیم بزرگسالان به وجود آمده می گوید:«من در جریان نیستم که کروش درباره این دو نفر چه چیزی گفته است.به نظر ن سوء تفاهم شده است و به مردم درست اطلاع رسانی نشده است.همه از ما می پرسند که چرا از سهمیه تیم بزرگسالان استفاده کنی؟ در حالی که این بازیکنان در رده سنی امید هستند که برای تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کنند و به دلیل این که تیم امید بازی‌های رسمی دارد باید به این تیم بیایند. اگر تیم بزرگسالان بازی رسمی داشت، قاعدتا اولویت با این تیم بود و من اجازه می دادم که این دو بازیکن در اردوهای تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، اما مسابقات ما مهم‌تر است.»

خاکپور در پایان در واکنش به این سوال که درست است کروش قرار است با این شرایط از ایران برود؟ گفت:«من نمی دانم.نظری هم در این مورد ندارم.او هر تصمیمی که می‌گیرد مختار و برای من قابل احترام است.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    ببینید این هموطنمون چقدر مودب و با شخصیت و حرفه ای رفتار میکنه در برابر اون اجنبیه هوچی گر که فقط اینجا میتونه هم میلیاردر شه هم بیشترین مرخصی رو داشته باشه هم قهرمان مردم باشه و در عین حال همیشه شاکی و طلبکار
  • بی نام DE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    جناب خاکپور "در رده سنی" دلیل بر تعلق بازیکن به تیم شما نمیشود حتی اگر این بازیکنان از تیم امید آمده بودند که اینطور نیست بعد از راه یابی به تیم بزرگسالان از چرخه تیم امید خارج شدند. همه میدوند قضیه چی هست و موضوع از کجا آب میخوره این لجبازی و "روکم‌کنی" ـ گروه ـ شما برای بازیکنانی که حتی در اردوهای شما نبودند به نفع هیچکس نیست
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    صعود به المپیک شاید خوشحال کند اما رفتن آقای کیرش. قطعا مردم را ناراحت خواهد کرد افسوس که این فوتبال کثیف جایی برای کیرش ندارد.
  • mm A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    89 10
    اين بارم حذف ميشيم
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    87 23
    خاکپور حیا کن تیم امید رها کن
  • حسام FI ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    96 20
    ما از خوشحالی موتور گازی ها اصلا هم خوشحال نمیشیم...من که این تیم امید با این کادر و این نحوه برخوردشون اصلا هیچ دوست داشتنی نیست...
  • بی نام NL ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    94 9
    واقعا تاسف برانگیزی آقای خاکپور که با افرادی مثل مایلی کهن کار میکنی کسی که سابقه دار هست و به زندان رفته.بعد زیرآب شخصی مثل کیروش رو میزنی.وزیر ورزش باید استیضاح شود
  • علي EU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    24 4
    خوب اين هم دو تا بازيكن ناب در اختيار شما ببينم چكار ميكنيد.
  • مهدی مهدی A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    32 6
    آقای کاشانی با اون کادر فنی کثیف و موتورگازیات ما مردم دعا میکنیم که تیم امید در همون بازیهای دور مقدماتی شکست بخوره واقعا" همتون شرم آورید جای مهر توی پیشونیته جناب کاشانی حیا کنید.
  • شهرام EU ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    25 11
    تيم اميد با سردار و جهانبخش هم المپيك برو نيست ، المپيك رو كه چهل ساله داريم با مديريت هرتي پرتي ميبازيم ، جام جهاني روسيه هم به احتمال زياد خداحافظ ، از همهء اينها مهمتر يه مربي در كلاس جهاني رو از دست داديم
  • بدون نام ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    24 3
    با تكام قوا حذف شيد كه بعدا تقصير كيروش نندازيد
  • ایرونی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    24 8
    خیلی جالبه که آقایاسر میگن با ادب حرف زده؟؟؟ ایشون بدون هیچ پشتوانه فنی وتجربی اومدن شدن مربی تیم ملی درست مثل منصوریان منصوریان بعد از تیم ملی خودشو نشون داد و آلان موفقه ولی تیم ملی رو به بدترین شکل ممکن حذفش کرد و عابرو ریزی کردش برامون ایشونم مثل همون مایلی کلنگ بالا سر هر تیمی باشه نابود میشه مطمئن باشید
    • بی نام A1 ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
      12 2
      اقای ولیپور شما که سنت قد میده در مورد تیم المپیک سال ۲۰۰۴ چه نظری داری ؟؟ تیمی که تو سال ۲۰۰۲ قهرمان بوسان شدو بعد با کلی ستاره مثل مبعلی نویدکیا کاظمیان صادقی رحمتی اکبرپور حسین کعبی ، و..... توسط آقای مایلی کهن حذف شد؟؟؟؟
  • بی نام AU ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    33 8
    خاکپور یه موتور گازیه که داره ادای فراری و رو در میاره
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    40 6
    هرچی هست از اون مایلی کهن آب میخوره، از وقتی پست گرفت دیگه مصاحبه نمی کنه