باشگاه خبرنگاران نوشت:

یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از نجف آباد به سمت تهران در حرکت بود در محور اصفهان ـ تهران دچار واژگونی شد که در این حادثه یک نفر از مسافران کشته و 14 تن دیگر مجروح شدند.

رضا رضایی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ساعت 17 روز گذشته یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا که از نجف‌آباد عازم تهران بود در محور معلم واقع در جاده اصفهان - تهران دچار واژگونی شد.

او گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه تیم پلیس راه استان در محل حاضر شده و به بررسی صحنه پرداخت که متاسفانه در این حادثه یک نفر از مسافران کشته و 14 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رضایی گفت: براساس اعلام کارشناس تصادفات این پلیس بی‌احتیاطی راننده اتوبوس و تخطی از سرعت مطمئنه در شرایط بارانی و لغزندگی جاده علت وقوع این حادثه اعلام شده است.

این مقام انتظامی همچنین بی‌مبالاتی شرکت اعزام کننده اتوبوس به دلیل صدور صورتحساب به خودرویی که دارای نقص فنی و فاقد عاج لاستیک بوده را یکی از دلایل وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت: قطعاً با شرکت‌های تعاونی که اقدام به اعزام اتوبوس‌های دارای نقص فنی کنند برخورد قانونی صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =