محمد خاکپور:گروه سختی داریم/ برای سرافرازی پرچم ایران تلاش زیادی می کنیم

خاکپور در نشست مطبوعاتی رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت:«اضافه شدن آزمون و جهانبخش انرژی مان را بیشتر کرد.»

سایت رسمی فدراسیون نوشت:محمد خاکپور در ابتدا گفت: از همه کسانی که در این روز تعطیل در اینجا حاضر شده اند تشکر می کنم و فرارسیدن سال جدید را به شما و همه مردم عزیز کشورمان تبریک می گویم.
وی ادامه داد: از نظرم گروه آسانی نداریم و دلیل اصلی آن هم عدم شناخت کافی تیم ها از یکدیگر بخصوص عدم شناخت ما از 3 تیم اولی که با آنها بازی داریم، است. بطور کلی فکر می کنم هر تیمی در سرنوشت این گروه تعیین کننده است. 
خاکپور همچنین درباره بازی فردا مقابل نپال گفت: بدون شک نمی توان این تیم را دست کم گرفت و بازی آسانی نخواهد بود چراکه همه تیم ها برای پیروزی در زمین مسابقه حاضر می شوند و نپال به دنبال کسب امتیاز خواهد بود.
سرمربی تیم ملی المپیک ایران در پاسخ به این سوال که حضور جهانبحش و آزمون در تیم چه تاثیری خواهد داشت بیان کرد: بازیکنان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. بخصوص که اضافه شدن آزمون و جهانبخش باغث شده تا انرژی مضاعفی به تیم اضافه شود.  
وی افزود: از نظرم این دو بازیکن بین المللی هستند و می توانند خیلی زود خود را به شرایط تیم نزدیک کنند و البته نباید این را از یاد برد که این دو بازیکن در تیم های ملی پایه حضور داشته اند و با شرایط به خوبی آشنا هستند.
خاکپور در پایان گفت: امیدوارم همه فوتبالدوستانی که امکان حضور در ورزشگاه را دارند ما را تنها نگذارند و با حضور خود در ورزشگاه از تیم ملی و بازیکنان حمایت کنند تا بتوانیم پس از 44سال به المپیک صعود کنیم. بطور کلی فوتبال باعث نزدیکی هر چه بیشتر انسان ها می شود و امیدوارم این تورنمنت علاوه بر ایجاد همدلی هرچه بیشتر، با بار فنی بالا برای مردم دلپذیر باشد و ما هم همه تلاش خود را برای سرافرازی پرچم کشورمان انجام خواهیم داد. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    61 14
    نپال و افغانستان هم برای موتورگازی ها تیم های بزرگی به حساب میاند. و نیازمند لژیونرها هستند.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
      10 19
      نه اینکه کیروش با ماداگاسکار و مالدیو تیم اصلی نمیاورد
  • علي IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    54 8
    اين چي ميگه آخه نپال شد تهديد براي سرافرازي پرچم كشور كه تو بخواهي واسش تلاش كني چشم ضعيف ترين وزير كابينه آقاي گودرزي روشن
  • متفکر A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    45 8
    با مایلی کهن؟ دست خودم نیست به خدا موهای تنم خودبخود سیخ میشن وقتی بعضی اسم ها را میشنوم . خدایا خودت به این جوونای ما رحم کن
  • سعید EU ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    45 9
    گروه امارات و قطر و بحرین رو باید ۹ نفره می بردیم ..بعد گروه بوتان و افغانستان و اینا گروه سختیه همه بازیکنا رو می خواد هیچ ..دعا هم می خواد؟ چاپ که نمی کنی
  • سینا US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    45 10
    مربی که کارنامه و تجربه مربیگری در سطح بالا که هیچ در حد لیگ در پیت خودمون هم نداره و شناخت هم از تیمهای هم گروه نداره و یکی از مشاورانش مایلی کهن باشه که تو این چندسال فقط سقوط به دسته پائین و اخراج داشته . حتمآ صعود میکنه به المپیک . 48 سال 48 سال ما داریم میایم .
  • بی نام GB ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    44 10
    اقای خاکپور می شه بفرمایید شما مربی چه تیمهایی تا حالا بوده اید و چه مقامهایی باهاشون بدست اوردید
  • بی نام A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    33 10
    اگر صعود کردن راحت بود مربیان بزرگتر و با دانشتر از شما صعود کرده بودن . شما قرار بود دستیار کرانچار بشین که امید ما به کرانچار برای صعود 50 بود . حالا با مربی که دستیار قرار بود بشه و هیچ رزومه ای نداره و با استاد مایلی به 10 هم نمیرسه . حسرت المپیک با این مربیان نزدیک به نیم قرن .
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    32 5
    به نظرت گروه اسان نداریم .با نپال و فلسطین و افغانستان میخوای اسم گروه بذاریم .گروه مرگ . یه عربستان فقط تو گروه ماست که اسان نیست . بقیه تیمها در حد ایران نیستن . از الان ترسیده با کره و عراق و ژاپن چی میخوای بگین . المپیک . ههههههههههههههههههه
  • رضا A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    39 9
    آره خیلی گروه سختی دارید با آلمان و برزیل و اسپانیا همگروه هستیم آخه .
  • بی نام GB ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    42 10
    هر کی نداند فکر می کند که خاکپور قرار است با آرژانتین بازی کنه بزرگ کردن تیم های بسیار بسیار ضعیف که در صورت نتیجه گرفتن همه فکر کنند خاکپور و آن آقای کشک کاری کرده اند کارستان. دریغ که مردم ایران با هوش هستند و گول این اداها را نمی خورند.
  • على A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    50 3
    بله با نپال و فلسطين و عربستان واقعا گروه سختى داريم خيلى سخت آزمون و جهانبخش كمند، دژاگه رو هم بايد مى اورديد...
  • محمد A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    48 21
    شاید بگین ایرانی نیستم اما دلم اصلا نمیخواد این تیم نتیجه بگیره تا مایلی کهن رو شوت کنن بیرون، انشاا...
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    27 7
    ببینید این نپال رو دست کم نگیرید این نپال سال 1978 و 1986 قهرمان جام جهانی شده سال 1990 و 2014 و 1930 هم نایب قهرمان شده کشور صاحب فوتبالیه فقط حقش رو خوردند جایزه هاش رو دادن به یه تیم دیگه کیروش هم یه مربی بیسواد بود که فوتبال ما رو عقب برد الان بذارید بزگوار قندل نشون مربی تیم ملی بزرگسالان بشه اگه همین نپال رو 90 دقیقه به صلابه نکشید فقط حیف که اینا مسی رو دارن و کاریش نمیشه کرد
  • خیلی سخته این گروه خیلی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    25 4
    گروه سخت؟ نپال و افغانستان؟ بعد می‌گید چرا کیروش جلوی کره و آرژانتین دفاعی بازی کرد و با نیجریه مساوی کرد؟ ای ول
  • امير مسعود IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    24 4
    يعني همچنين مي گه در گروه سختي قرارداريم كه هر كه ندونه فكر مي كنه در كرون مرگ مسابقات افتادن ، ديگه افغانستان و نپال اين حرف ها رو دارن ...
  • فوتبالی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    25 5
    حاجی مایلی چرا دیگه اعتراضی نداره ؟برام عجیبه