دوربین العالم از جنایتی هولناک در یمن پرده برداشت

خبرنگار شبکه العالم، در گزارشی از استفاده ارتش سعودی از بمب های آتش زا پرده برداشت و تعدادی از کودکان سوخته یمنی در بیمارستانها را تشریح کرد.

 

 

"امه الصبور نجم الدین" خبرنگار العالم در شهر صنعا گفت: جنگنده هاي سعودي از بمب هاي آتش زا استفاده مي كنند به گونه اي كه موجب آتش گرفتن محل بمباران و سوختن مردم مي شود.
دوربين شبكه خبري العالم گزارشي را از موارد سوختگي مردم بر اثر استفاده ارتش سعودي از اين بمب ها در چند بيمارستان يمن تهيه كرد.
ابراهيم يكي از جوانان يمني است كه براثر بمباران هوايي ارتش سعودي چهره اش سوخته است.
وضعيت خانواده "ام فواد" كه جگر گوشه اش آسيب ديده است، بدتر شده است زيرا ابراهيم تا پیش از این با توجه به فلج بودن پدرش براي لقمه اي نان و تامين معاش خانواده كار می کرد، ولی حالا ابراهيم نيز بستري شده است.
"دعاء" دختر بچه اي است كه از وحشيگري ارتش سعودي در امان نمانده اند.  هيچ يك از اعضاي خانواده اش سالم نمانده و همه دچار سوختگي شده اند.

پيام آسيب ديدگان و بستگان آنها هرچه كه باشد، حاوي اصرار و پافشاري بر مقابله با تجاوزگري عليه كشورشان است .
اين درحالي است كه مراجع رسمي از افزايش شمار قربانيان به بيش از يكهزار نفر و استمرار اين وضع و زياد شدن شمار زخمي ها سخن مي گويند.
كميته جهاني صليب سرخ خواستار ضروريت تامين كمك هاي پزشكي فوري براي يمن شده است زيرا بيمارستانها تجهيزات و كادر پزشكي مناسبي ندارند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    بزرگترین اشتباه را عربستان کرد