فردا راس ساعت 9 صبح تشییع پیکر قهرمان کرجی اتومبیلرانی از پیست ورزشگاه آزادی به سمت امامزاده طاهر کرج با حضور جامعه ورزش و خانواده کمالی برگزار می‌شود. چکیده‌ای از گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین کرج که در محل کار مرحوم حمیدرضا کمالی حضور داشت را در زیر بخوانید.

مریم پورابراهیم خبرآنلاین- البرز:
* عده‌ی زیادی از دوستان و همکاران مرحوم حمیدرضا کمالی جلوی درب مغازه او واقع در خیابان درختی کرج تجمع کرده تا ضمن تسلیت و همدردی با خانواده او در جریان مراسم تشییع و خاکسپاری او قرار گیرند.
قهرمانان اتومبیلرانی کرج در شوک
* در بین این افراد چند چهره‌ی ورزشی و قهرمان اتومبیلرانی کشور حضور دارند، مرتضی دریانی رئیس سابق هیات اتومبیلرانی استان البرز، مهیار صدرنژاد یکی دیگر از ورزشکاران این رشته هم در جمع حاضرین حضور دارند، این قهرمانان اتومبیلرانی از خصوصیات بارز اخلاقی مرحوم کمالی باهم صحبت می‌کردند و به نوعی در شوک بودند. و چند تن از مسوولان ورزش کرج هم به محل کار مرحوم کمالی آمده بودند تا به خانواده او تسلیت بگویند.
برادر مرحوم کمالی: واقعا کمرم شکست
* علیرضا کمالی برادر بزرگتر مرحوم حمیدرضا که خود از پیشکسوتان اتومبیلرانی است درحالیکه شرایط روحی مناسبی ندارد به خبرنگار خبرآنلاین کرج که در محل حضور داشت گفت: واقعا کمرم شکست، حمید یک قهرمان با اخلاق و مردمی بود، من هنوز هم در شوک هستم و اصلا شرایط مناسبی برای صحبت کردن ندارم، با اینکه اطلاع رسانی دقیقی انجام نشده بود ولی تعداد زیادی از دوستان و آشنایان در محل کار مرحوم حمید کمالی حضور یافتند بطوریکه خیابان درختی الان بسته شده است.
حمید کریمی رئیس اتاق اصناف کرج: همه فکر کردند من تصادف کرده ام
* حمید کریمی رئیس اتاق اصناف کرج که رییس اتحادیه نمایشگاه داران کرج و همکار مرحوم حمید کمالی در این صنف می باشد به خبرنگار ما گفت: واقعا از این خبر شوکه شدم، حمید پسر بسیار با اخلاق و بزرگ منشی بود، حیف شد که این اتفاق ناگوار برای او افتاد، من به خانواده او تسلیت گفته و برای بازماندگانش آرزوی صبر دارم.
کریمی در ادامه افزود: بعضی ها شایعه کرده بودند که حمید کریمی تصادف کرده و از صبح تماس های زیادی با من گرفته شد در حالیکه این اتفاق برای آقای حمید کمالی رخ داده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =