تراکتورسازی در خانه اش با نتیجه دو بر یک به نسف قارشی باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از آنكه داور سوت مسابقه تراكتورسازی - نسف قارشی را بزند، هواداران تبریزی حسابی به تیم خود روحیه می‌دادند تا به تیمشان كمك كنند كه از انتهای جدول 4 تیمی گروه، حداقل یك پله بالا بیاید.
مسابقه كه شروع شد، نسف قارشی به خوبی توانست مسابقه را كنترل كند و با اینكه مهمان بود، اجازه نداد تراكتورسازی دروازه اش را باز كند. این تیم البته خوب كار می‌كرد و موقعیت گل هم داشت. اما به هر حال مسابقه در نیمه اول بدون گل تمام شد.
با شروع نیمه دوم، تراكتورسازی بهتر كار كرد و در دقیقه 52 توسط مهدی كیانی به گل رسید. این یك برد بسیار خوب برای تبریزی‌ها بود اما آن‌ها باید 40 دقیقه این گل را حفظ می‌كردند؛ كاری كه تراكتورسازی در انجام آن ناتوان بود. آرتور گئورکيان 7 دقیقه بعد از گل تراكتورسازی، بازی را مساوی كرد و اجازه نداد زیاد هم به تبریزی‌ها خوش بگذرد. او در دقیقه 71 هم از روی نقطه كرنر یكراست توپ را وارد دروازه تراكتورسازی كرد تا هم یكی از زیباترین گل‌ها را بزند، هم اینكه تیمش را جلو بیندازد.
تراكتورسازی كه امتیازات بازی خانگی را از دست رفته می‌دید، تهاجمی‌تر شد اما نسف قارشی هم همچنان برای خود موقعیت خلق می‌كرد. تراكتوری‌ها حتی شانس آوردند كه گل سوم را نخوردند.

با این حال تراكتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت و اگر مسابقه را می‌باخت، باید تقریبا از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی می‌كرد و مسابقه بعدی اش هم تشریفاتی می‌شد. تراكتوری‌ها حملاتی را روی دروازه حریف انجام دادند و حتی در دقیقه 93 می توانستند با ضربه سر ادینهو به گل برسند كه این اتفاق نیفتاد. داور سوت پایان مسابقه را زد تا تراكتور در خانه‌اش ببازد و در آستانه وداع با لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    1 7
    تراکتور پنچر شد... یاشاسین
  • sasa IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    3 8
    تراکتور در حد آسیا نیست