رضا کیانیان و شمس لنگرودی مقابل دوربین «پنچ تا پنج»

اکران فیلم سینمایی«پنج تا پنج» به کارگردانی تارا اوتادی از شنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در گروه سینماهای هنر و تجربه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «پنج تا پنج» نخستین فیلم سینمایی تارا اوتادی است، که به قلم ماهان حیدری به نگارش درآمده و هنرمندانی همچون رضا کیانیان و شمس لنگرودی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«پنج تا پنج»برداشتی آزاد از نمایشنامه «پنچری» نوشته فردریش دورنمات آلمانی ست که اولین بار زنده یاد حمید سمندریان آن را به فارسی ترجمه کرد.

رضا کیانیان

«پنج تا پنج» داستانِ مردی را از ساعت پنج عصر تا پنج صبح روایت می‌کند که اتومبیلش در جاده‌ای دور افتاده دچار سانجه‌ای شده و او به ناچار مجبور می‌شود آن شب را در منزل چهار پیرمرد به صبح برساند. پیرمردان شرط اقامت مرد در آن خانه را حضور وی در بازی معمول خود دانسته از وی می‌خواهند در بازیشان شرکت کند. مرد پس از مخالفت اولیه و کش و قوس هایِ فراوان به اجبار شرط را پذیرفته با آنها واردِ بازی می‌شود.

رضا کیانیان نقش اول این فیلم را بازی می‌کند، شمس لنگرودی، علی‌اصغر شهبازی، تورج نصر و محمدعلی دیباج دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

رضا کیانیان و شمس لنگرودی

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: تارا او تادی،نویسنده، انتخاب بازیگر و مجری طرح : ماهان حیدری، مشاور هنری: رضا کیانیان، تهیه‌کننده: سعید اسدی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: امیر احدزاده، مدیر تولید: علی درخشنده

،مدیر تدارکات : مقصود میرهاشمی،تدوین : مهدی سعدی،طراحی و ترکیب صدا : علیرضا علویان،موسیقی : بهزاد عبدی،اجرا : ارکسترناسیونال اکراین،ناضر پس تولید : وحید قطبی زاده، دستیار اول کارگردان:محسن سلیمانی،دستیار اول فیلمبردار:محمد عزت خواه،منشی صحنه:بهاره صادقی جم،عکاس:علی نیک رفتار،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی،گروه کارگردانی: حسن سالار،امیر خالقی، نقاش و طراح پوستر: بهزاد بادامی، بهزاد خورشیدی و دیگر بازیگران: یدالله شادمانی، کامیار فرجاد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =