ایسنا نوشت:

قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه اعتبار یک ساله دفترچه بیمه شدگان همگانی که اردیبهشت ماه سال گذشته دفترچه بیمه خود را دریافت کرده‌اند به پایان رسیده است، نحوه تمدید دفاتر بیمه سلامت را اعلام کرد.

رحمت‌الله توکل با اشاره به اینکه بر این اساس تمامی دفترچه بیمه‌های صادر شده در سال گذشته که اعتبار آنها در سال جاری به اتمام می‌رسد در صورت دارا بودن برگه سفید، تا آخرین برگ و حداکثر به مدت یک سال از اتمام اعتبار، قابل استفاده خواهند بود عنوان کرد: در واقع تمدید اعتبار به صورت متمرکز و از طریق ستاد سازمان در سامانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای بیمه شدگانی که در سال 94 علاوه بر اتمام اعتبار دفاتر، نسخ دفترچه‌هایشان نیز به پایان می‌رسد، دفاتر جدید با اعتبار یکساله از تاریخ اعتبار دفاتر قبلی، با انجام فرآیند تمدید صادر می‌شود.

توکل ضمن اعلام اینکه این بیمه شدگان می‌توانند با در دست داشتن دفترچه و کارت شناسایی معتبر به کلیه دفاتر پیشخوان دولتی طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت مراجعه و دفترچه‌های جدیدشان را دریافت کنند گفت: هزینه صدور مجدد دفترچه‌ها 1000 تومان است.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    5 8
    1000 تومن هم زیاده برای مملکتی که نفت داره. کشورهای نفت خیز باید به شهروندانشان بهتر و بیشتر برسند.
  • مریم IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    1 1
    همسرم دوسال خانه راترک کرده تقاضای طلاق داده ام دادگاه تاکنون وضعیت مرا مشخص نکرده چگونه می توانم بیمه شوم ویارانه خودم رابگیرم
    • سعید A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      1 1
      میتوانید با دست داشتن مدارک به بیمه سلامت برای بیمه مراجعه کنید و یارانه هم به فرمانداری محل سکونت