تصویری از حرف زدن پرویز پرستویی برای مستند ناصر حجازی

پرویز پرستویی صدای ناصر حجازی شد و برای بخش هایی از فیلم زندگی او سخن گفت.

 

سایت اختصاصی مستند ناصر حجازی نوشت: پرویز پرستویی از بازیگران مطرح و محبوب تاریخ سینما, تئاتر و تلویزیون ایران با حضور در استودیوی کوک , بخش دیگری از متن فیلم مستند " من ناصر حجازی هستم ... " را که مربوط به دوران مربیگری بهترین دروازه بان قرن آسیا از زبان حجازی است , روایت کرد.

پرویز پرستویی که تا به حال جوایز بسیاری در داخل و خارج از کشور به عنوان بهترین بازیگر مرد کسب نموده است ,  پیرامون انگیزه حضور خود دراین فیلم گفت : نسل گذشته و قدیمی فوتبال ایران همواره مورد احترام من بوده است که ناصر حجازی در این میان برایم چهره ای خاص به واسطه شخصیت , تحصیلات , صداقت و یکرنگی داشته است .حجازی در زندگی شخصی خود سختی های زیادی کشید اما در برابر مشکلات سر خم نکرد وهمواره محکم و استوار , در راستای خواسته های مردم قدم برداشت تا تاریخ ورزش ایران به وجود چنین مردی افتخار کند.
پرویز پرستویی که با آثاری چون : امام علی (ع) , آدم برفی , لیلی با من است , آژانس شیشه ای , دوئل , مارمولک و ... جایگاه خاصی در قلب مردم کشورش دارد ,  حضورافتخاری اش  در " من ناصر حجازی هستم ... " را  علاقه قلبی به شخص ناصر حجازی و احترام به خانواده و دوستداران ایشان عنوان کرد.
قبل تر نیز شهاب حسینی با حضور افتخاری خود در " من ناصر حجازی هستم ... " بخش دیگری از آن را روایت کرده بود.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =