آرزوی سرعتی زن والیبال ایران در آستانه لیگ جهانی/سید‌ محمد موسوی: کاش برزیل هم با ما بود

موسوی این روزها سخت تمرین می‌کند تا با آمادگی کامل در لیگ جهانی حضور پیدا کند.

مهری رنجبر - خبرگزاری خبرآنلاین؛تمرين براي شروعي دوباره در ليگ جهاني. با فشار زياد تمرينات گاهي درد امانش را مي‌برد اما چاره‌اي جز مدارا ندارد. با اين حال بهترين مدافع دنيا از تمرينات راضي است: «حالا در اردو تمرينات به حالت صد ‌درصد رسيده و همه بچه‌ها هم با تمام توان تمرين مي‌كنند. مشكل خاصي نداريم. تنها به خاطر فشار تمرينات خسته مي‌شويم.»

سرعتي‌زن تيم ‌ملي واليبال شايد تنها نگران دو مورد است: «شرايط تيم خوب است و تنها مي‌ماند مصدوميت امير غفور كه البته مقابل تيم زير 23 سال بازي كرد. شرايط امير بد نيست و مي‌تواند خودش را به بازي‌ها برساند. منتظر بوديم تا سعيد معروف هم بيايد. بالاخره او پاسور اول تيم ‌ملي است و ما چند ماهي به خاطر حضورش در زنيت‌كازان كنار هم بازي نكرده‌ايم. او بيايد و تمرين كنيم تا هماهنگ شويم.» سيد كه انگار از بهبود كامل مصدوميت مچ پايش نااميد شده است، مي‌گويد: «وضعيت خودم هم خوب است و تنها مچ پايم اذيت مي‌كند. البته هميشه نه خدا را شكر.

بعضي وقت‌ها درد مي‌گيرد. من مي‌دانم اين مصدوميت خوب‌شدني نيست. چرا كه مشكل استخواني دارد. به خاطر همين با آن كنار آمده‌ام. وقتي هم درد مي‌گيرد، درمان مي‌كنم. خيلي راحت نيستم. بالاخره وقتي فشار تمرين زياد باشد يا بازي، درد مي‌گيرد. عيبي ندارد اين هم روي دردهاي ديگر.» بهترين مدافع روي تور دنيا مثل هميشه از سختي گروه ايران در ليگ جهاني هم شوخي مي‌كند: «گروه خيلي سختي داريم. به نظرم برزيل هم مي‌آمد مشكلي نبود، همه چيز حل مي‌شد (با خنده). ما امسال گروه خيلي سختي داريم و البته كار مشكلي براي صعود به دور نهايي ليگ جهاني. چرا كه از گروه اول به خاطر ميزباني برزيل 3 تيم صعود مي‌كنند اما از گروه ما دو تيم.» سختي گروه و حريفان اما او را نااميد نكرده است: «با اين اوضاع سخت اما من خيلي به صعود تيم اميدوارم. از خيلي هم بيشتر. ما در دور مقدماتي همه تلاش‌مان را به كار مي‌بريم، مثل دو سال قبل. امسال هم كم نمي‌گذاريم.»

البته امسال ايران تنها با دو تيم فنلاند و جمهوري چك مسابقه تداركاتي دارد. سيد باز هم آن را نگران‌كننده نمي‌داند: «امسال بازي تداركاتي كمتري داريم. در حالي كه هر قدر بيشتر مسابقه دهيم، به نفع ماست. باز هم اين مسئله جاي نگراني ندارد، چرا كه بقيه تيم‌ها شرايط آمادگي‌شان مثل ما نيست. ما زودتر از بقيه تيم‌ها به اردو رفتيم اما بقيه هنوز درگير ليگ هستند و به نسبت ما ديرتر به اردو مي‌روند. بنابراين فكر مي‌كنم باز هم ما بهتر كار كنيم.»

به نظر او نتيجه امسال تيم ‌ملي، عيار اصلي كواچ را نشان مي‌دهد: «سال قبل ولاسكو هم كمي در نتايج تيم ‌ملي سهيم بود اما امسال كواچ از شروع اردو بالاي سر تيم بود و نتيجه تيم هم كار او را نشان مي‌دهد. هر مربي‌اي سبك خاص خودش را دارد و فعلاً بايد صبر كنيم.» سرعتي‌زن تيم‌ ملي چند شب پيش مهمان برنامه خندوانه بود. خودش مي‌گويد: «من هم برنامه خندوانه را دوست داشتم و هم شخصيت رامبد جوان را. وقتي دعوت كردند رفتم، تجربه جالبي بود.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مبینا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    2 0
    قهرمانان عزیز امیدوارم با دست پر برگردید و به امید روزی که رویای دیدن مسابقه والیبال از نزدیک برایم براورده شود . و قوانین جدید به تصویب برسد . بلند قامتان سرزمینم حق نگهدارتان