در اولین جلسه کمیته کنترل و نظارت شرکت تعاونی تولید روستایی نجم آباد چه گذشت

اولین جلسه کمیته کنترل و نظارت با حضور سرپرست تعاون روستایی ، معاون فنی و بازرگانی ، رئیس حراست استان و جمعی از اعضای شرکت در محل دفتر اداره تعاون روستایی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: در ابتدای جلسه فردین شمس سرپرست استان ،هدف از برگزاری جلسه را اهمیت و نقش تعاونی های تولید در کشور و سطح استان البرز بیان کرد .
وی همچنین افزود : غیرفعال بودن و عدم برنامه ریزی تعاونی تولید نجم آباد توسط اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مشکلات و مسائلی را برای این شرکت بوجود آورده است که باید با چاره اندیشی و راهکاری موفق این موانع برطرف گردد.
در ادامه این جلسه مصوب شد آقای محمدی مدیر تعاونی نیز گزارشی از ابتدای تاسیس ، وضعیت مالی و عملکرد تعاونی مذکور تهیه و به مدیریت استان ارائه نمود .
همچنین در ادامه جلسه اعضای هیات مدیره با توجه به رکود فعالیت مالی و عملکرد چندین ساله در اولین فرصت جلسه هیات مدیره را برگزار و نسبت به ادامه فعالیت و نیز ارائه هر گونه طرح یا پیشنهاد موارد را به اداره تعاون روستایی شهرستان نظرآباد ارائه تا پس از کارشناسی و جمع بندی توسط استان اقدامات بعدی صورت پذیرد .
در پایان این نشست کمیته کنترل و نظارت شرکت تعاونی اعلام کرد: با توجه به برنده شدن شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران سبز نظرآباد در مزایده فروش باسکول شرکت تعاونی تولید نجم آباد ،هیات مدیره در اسرع وقت وضعیت جایگاه باسکول را جهت ادامه فعالیت شرکت مهیا نماید و در صورت توافق همه اعضای هیات مدیره به اجاره دادن جایگاه ، صورتجلسه هیات مدیره را تنظیم و قرارداد اجاره با تعاونی کشاورزی گاوداران سبز نظرآباد را منعقد نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =