۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، ویژه برنامه بزرگداشت این شاعر پارسی زبان از تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این ویژه برنامه که شامل اجرای نقالی توسط سیمین مهر و اجرای ورزش زورخانه ای توسط مرشد سیروان نوروزی و برادران نخعی می باشد در تاریخ های یاد شده از ساعت 17 تا 19 در محوطه باز این مجموعه برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه صنایع دستی، «کتاب های با موضوع شاهنامه» و «کتاب های پارچه ای داستان های شاهنامه ویژه کودکان» و کارگاه های آموزشی متنوع برای سنین مختلف بخش دیگری از این برنامه است که 25 تا 27 اردیبهشت از ساعت 10 تا 19 برپا می شود.

گفتنی است «کتاب های پارچه ای داستان های شاهنامه» با هدف معرفی حکیم ابوالقاسم فردوسی و داستان های اساطیری شاهنامه به کودکان در معرض دید قرار می گیرند.

ویژگی شاخص این کتاب ها به گونه ای است که برای کودک قابل لمس است و کودک با استفاده از این کتاب ها در حین بازی با شخصیت های عروسکی داستان های شاهنامه، با این داستان ها و حکیم توس آشنا می شود.

علاقه مندان جهت شرکت و استفاده از ویژه برنامه های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی می توانند 25 تا 27 اردیبهشت ماه به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =