مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز اعلام کرد: تفاهم نامه اولیه احداث طولانی ترین پل معلق کابلی چند منطوره کشور در تبریز به امضا رسید.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مهندس مسعود برزگر جلالی افزود: در نشستی که با حضور تیم سرمایه گذار ایرانی برگزار شد، تفاهم نامه اولیه احداث پل معلق کابلی در محل تفرجگاه عینالی به امضا رسید.
وی اظهار داشت: پل عابر پیاده معلق کابلی چند منطوره تفریحی - ورزشی عینالی، در راستای تسهیل تردد گردشگران از ایستگاه دوم تله کابین به تپه بقعه و یادمان شهدای گمنام، بر روی دره مابین این دو مکان احداث خواهد شد.
به گفته وی، این پل علاوه بر تسهیل تردد گردشگران قطعاً یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین لحظه‌ها را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد.
مهندس برزگر جلالی حمایت معاون محترم استانداری آذربایجان شرقی و شهردار محترم کلانشهر تبریز را در اجرای این طرح بسیار موثر دانست و افزود: در مدت زمان اندکی که از تشکیل چندین جلسه مذاکره با تیم سرمایه گذار می گذرد، بررسی طرح، کسب مجوزهای لازم و انعقاد تفاهم نامه از سرعت خوبی برخوردارگشته و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عقد قرارداد نهایی و شروع عملیات اجرایی آن باشیم.
مدیرعامل سازمان با اشاره به پیشنهاد سرمایه گذار برای ایجاد امكانات جانبی در کنار این پل گفت: این پل با 400 متر طول و 3 متر عرض و احتمالاً در دو طبقه در نوع خود بی نظیر و برای اولین بار در کشور احداث خواهد شد که با ایجاد امكانات جانبی در کنار آن، علاوه بر افزایش تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان تفرجگاه، زمینه سرمایه گذاری در محوطه ایستگاه دوم تله کابین را نیز افزایش خواهد داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =