چند ساعت بعد از شکست سنگین استقلال برابر تراکتورسازی فضای این تیم کاملا ناامیدانه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ چند ساعت بعد از پایان بازی استقلال و تراکتورسازی ، هواداران ناامید این تیم در اینستاگرام بازیکنان مشهورشان لب به گلایه گشودند .

فرهاد مجیدی

او اولین مقصد هواداران بوده است. اگرچه دو روزی از آخرین پست قلعه نویی گذشته اما آخرین پست او کاملا حال و هوای بازی آخر استقلال را دارد. بازی با تراکتورسازی. فارغ از انتقادهای بسیاری که به سرمربی شده ، دختر بچه ها کلی از زیبایی اش گفته اند و آنهایی که می گفتند مجیدی باید برگردد ، یکی از پیام ها این بود:«فرهاد جان اردشیر گفته بیایم از تو بپرسیم چرا این طوری شده!» پیامی که اشاره داشته به جرف های قلعه نویی بعد از بازی در استقلال و ترکتورسازی. حرف هایی که او درباره آندو تیموریان زده بود.

فرهاد مجیدی

 

مجیدی

علیرضا منصوریان

منصوریان بی شک مهمترین آلترناتیو برای نیمکت استقلال است . منصوریان آخرین بار 4 روز پیشتر تصاویری از جشن تولد پسرش را در اینستاگرامش گذاشته اما پست های آخر صفحه او همه پیام هایی است که از او خواسته اند تا برای سال بعد تیم شان را نجات دهد. انتقادهای تند از قلعه نویی و تقاضای آمدن برای رهایی تیم. منصوریان این روزها در سه جام مختلف مدعی است. او در فینال لیگ باید در تبریز با تراکتورسازی بازی کند. مسابقه ای که بدون شک بزرگترین فوتبال تاریخ دو تیم است.

منصوریان

 

منصوریان

مهدی رحمتی

مهدی رحمتی اگرچه خودش هم این روزها اوضاع خوبی ندارد اما در این روزهای سخت هواداران خشمگین تیم به یاد او افتادند. او که آخرین بار در روز شهادت حضرت زینب (س) پستی در صفحه اینستاگرامش گذاشته بعد از باخت استقلال ده ها پیام داشت که استقلالی ها از او خواسته بودند به تیمش برگردد. خیلی از هواداران این تیم یکی از دلایل افت شدید استقلال را حضور فروزان می دانند.

رحمتی

حنیف عمران زاده

حنیف یکی از مغضوبین استقلال است. او در بازی با تراکتورسازی روی نیمکت بود. کامنت های پای صفحه اینستاگرام جدید او همراه با انتقاد بودند. آنهایی که آمده بودند و می گفتند این چه وضع بازی کردن است و آنهایی که می گفتند حنیف که بازی نکرده و برای چه از این بازیکن انتقاد می شود. البته این جا هم انتقاد اصلی از کادرفنی تیم بود.

حنیف عمران زاده

آرش برهانی

آرش برهانی یکی از آنهایی بود که انتقادهای زیادی شنید. برهانی که در بازی با تراکتورسازی یک نیمه کامل در زمین بود و گل نزد ، انتقادهای زیادی را تحمل کرد و در پای آخرین پستش که یک پست تبلیغاتی با یکی از مدیران بانک آینده است برایش نوشتند:«تو آخرین بار کی برای تیم گل زده ای؟» اگرچه کامنت های زیادی هم از طرفدارانش آمده بود اما فضا کمی تا قسمتی برای او تند بود.

برهانی

بازیکنان دیگری چون فروزان و کرار هم بودند که شاید بهتر بود برای چند ساعتی اینستاگرام های شان را دی اکتیو می کردند تا از گزند انتقادهای تند در امان باشند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =