یکی از بزرگترین معضلات شهرداریها که همواره در خدمت رسانی به شهروندان این دستگاه را با مشکل مواجه می سازد، ایجاد و توسعه شبکه های آب و فاضلاب از طریق حفاری ها می باشد که به همین بهانه گفتگویی با مسئول اکیپ امانی و امور حفاری تاسیسات شهری منطقه 4 شهرداری کرج صورت گرفت که به شرح زیر می باشد:

خبرآنلاین- البرز: علی جهانی پور مسئول اکیپ امانی و امور حفاریتاسیسات شهری منطقه 4 شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به اجرای عملیات حفاری از سوی اداره آب و فاضلاب استان البرز در فاز 4 مهرشهر، مقرر گردید همزمان با انجام اصلاح شبکه و نصب انشعابات فاضلاب در این محدوده، جدولگذاری معابر نیز از سوی حوزه عمران منطقه آغاز شود.
جهانی پور افزود: منطقه 4 شهرداری کرج در نظر دارد به منظور سهولت در تردد و افزایش رفاه حال شهروندان پس از انجام عملیات های مذکور در فاز 4 مهرشهر، آسفالت معابر در این محدوده را نیز در اسرع وقت به مرحله اجرا در آورد.
این مسئول گفت: پس از اتمام عملیات حفاری و لوله گذاری توسط اداره آب و فاضلاب استان البرز در محدوه مذکور، بلافاصله ساماندهی معابر این منطقه در دستور کار واحد عمران قرار می گیرد و در کمترین زمان اجرا می شود.
وی خاطر نشان کرد: منطقه 4 شهرداری کرج در نظر دارد با توجه به برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های اتخاذ شده، ساماندهی معابر را از طریق عملیات های جدولگذاری، تراش و روکش آسفالت به صورت عادلانه در سطح منطقه به اجرا درآورد.
مسئول اکیپ امانی و امور حفاری در پایان یادآور شد: این رویکرد در منطقه با رسیدگی و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار صورت خواهد گرفت و بطور جد از سوی مسئولان حوزه های عمرانی و خدماتی سطح منطقه پیگیری می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =