سردار سلامی:پیشمرگان مسلمان کرد از آب و خاک و ناموسشان دفاع کردند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کردها مستحکم‌ ترین پاسداران مرزهای ایران اسلامی بوده و هستند.

به گزارش مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز سه شنبه در گردهمایی پیشمرگان مسلمان کرد که با عنوان حماسه آفرینان همیشه ماندگار در سالن آزادی سنندج برگزار شد، بر شناخت و آگاهی از توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: در برهه کنونی که دشمنان اسلام از هر شیوه ای برای نابودی این دین الهی استفاده می کنند آگاهی و مطالعه دقیق از ترفندها و توطئه های دشمنان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه سوریه پیشانی مسلمانان علیه توطئه های صهیونیست ها بود، عنوان کرد: امروز با دخالت ها و توطئه افکنی های کشورهای اروپایی متاسفانه سوریه به آشوب کشیده شده است و بیشتر زیرساخت های این کشور را نابود کردند.

عده ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می زنند

وی بیان کرد: عده ای به نام اسلام بر چهره اسلام شمشیر می زنند و چهره ای مملو از محبت و عطوفت را خدشه دار کردند و درصدد گسترش خشونت و بیرحمی در جهان اسلام هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم مسلمان و بی دفاع یمن امروز مورد بی منطق ترین و وحشیانه ترین هجمه از سوی رژیم آل سعود قرار گرفتند که این هجمه ها هم با چراغ سبز و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی همراه بوده است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان است، گفت: سرسبزی، نشاط، طراوت و طبیعت زنده این سرزمین در کنار وفاداری، همت والا و اعتقادات راسخ مردم کردستان مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است.

عظمت و بزرگی ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان کرد است

وی کردها را اصیل‌ترین قوم ایرانی خواند و افزود: هزاران سال شکوه تمدن‌ ایران و اسلام مرهون وفاداری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های این قوم اصیل است.

وی بیان کرد: کردها مردمی با غیرت اند که آنها را به عنوان مستحکم‌ ترین پاسداران مرزهای ایران اسلامی در صفحات تاریخ ایران و اسلام به ویژه در دوران تاریخی ۳۷ ساله پس از انقلاب می‌شناسیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عظمت و بزرگی ایران اسلامی مرهون فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان کرد است، افزود: آن زمان که فتنه‌ گران نمی‌توانستند استقرار امنیت در این مرز و بوم را ببینند مردم مسلمان کردستان در کسوت پیشمرگان مومن سلاح بر دوش گرفتند و از آب و خاک و ناموس کشورشان دفاع کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

سردار سلامی در پایان سخنان خود در این مراسم افزود: شهدای پیشمرگ مسلمان کرد ستاره‌های درخشان و بی‌غروبی هستند که امنیت و آرامش را به ایرانیان هدیه کردند و صبوری خانواده‌های این بزرگواران نیز مایه فخر و مباهات همه ماست.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    4 0
    دمت گرم سردار