مدیرکل امور روستایی و شوراها از برگزاری سلسله ملاقات های مسئولان با روستاییان و اختصاص 3 درصد بودجه دهیاری ها به مقوله فرهنگ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "آرش بهادری" در جمع ائمه محترم جمعه استان به تشریح اقدامات" کارگروه فرهنگی روستایی" استان پرداخت گفت: دغدغه خدمتگزاران روستایی در استان عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و رضایت مردم عزیز روستایی است؛ بر این اساس سال گذشته در راستای شعار « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » با همکاری ها معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بسترهای اشتغال روستائیان فراهم شد که آثار مثبت آن در سالجاری نمودخواهد داشت.
برگزاری سلسله ملاقات های مسئولان با روستاییان
وی افزود: همچنین در راستای عملی شدن شعار امسال که با عنوان « دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » از سوی مقام معظم رهبری؛دفتر امور روستایی و شوراها در مراکز دهستانها ملاقات مردمی با حضور مسئولین سایر دستگاهها خواهد داشت.

3 درصد بودجه دهیاری ها به فرهنگ اختصاص یافت
بهادری ادامه داد: با عنایت به اینکه در دستورالعمل بودجه امسال 3 درصد از بودجه دهیاری ها به امور فرهنگی اختصاص یافته است؛ لذا این دفتر در نظر دارد کارگروه هایی ذیل کارگروه فرهنگی روستایی استان در بخشها تشکیل و مسئولیت این کارگروه ها را به ائمه جمعه محترم واگذار نماید تا بر اساس مصوبات آن امور فرهنگی روستاها غنا و قوت بخشد.
در ادامه حضرت آیت اله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرج این حرکت را مثبت دانست و از ائمه جمعه خواست تا با دقت نسبت به اجرای این برنامه اقدام نمایند.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترم چهار باغ از اقدامات دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در برگزاری شورای فرهنگی روستایی و پیگیری مصوبات آن و همچنین ارائه خدمات موثر در روستاها تقدیر و تشکر نمودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =