عملیات اجرایی پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب به حمیل آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه بهسازی جاده اسلام آبادغرب به حمیل روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش  خبرآنلاین به نقل ازخبرنگار ایرنا استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: راه زیربنای اساسی همه اقدامات توسعه ای است و بزرگراه و انشاالله آزاد راه در آینده می تواند امنیت جاده ای این منطقه را تامین کند.

رضایی بابادی افزود: دولت کاری را شروع نمی کند مگر اینکه بتواند در ظرف زمانی خود آن را تمام کند و وظیفه خود می داند در جهت زیست بهتر مردم و سعادت آن ها تحت تعالیم اسلام تلاش کند.

فرماندار اسلام آبادغرب نیز گفت: احداث بزرگراه در این مسیر یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه است و بحمدالله با تلاش دولت تدبیر و امید و مساعی مدیران استان این پروژه امروز کلنگ زنی خواهد شد تا دیگر شاهد تصادف در این مسیر نباشیم.

افشین کریمی افزود: ابتدای این پروژه از تقاطع غیرهمسطح خروجی شهر اسلام آبادغرب به طرف حمیل شروع شده و تا انتهای طرح در محدوده استان کرمانشاه ادامه یافته و وارد حوزه استحفاظی استان ایلام می شود.

فرماندار اسلام آباد گفت: این پروژه بعنوان بخشی از کریدور شمال غرب - جنوب غرب کشور می باشد و با افتتاح آن پس از 24 ماه با توجه به موقعیت پروژه دستاوردهای ارزشمندی چون کاهش تصادفات جاده ای و سهولت سفر و جا به جایی کالا را به دنبال خواهد داشت.

علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به تلفات بالای این مسیر و مطالبه مردم در این خصوص طی جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و دستور ایشان خوشبختانه تلاش ها به ثمر نشست و امیدواریم در موعد مقرر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه نیز گفت: جاده اسلام آباد غرب - حمیل قطعه ای از محور اسلام آباد - پلدختر به طول 25 کیلومتر است که با 471 میلیارد ریال اعتبار در 24 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

بهادری گفت: با توجه به اهمیت پروژه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا در موعد مقرر به بهره بردای برسد.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =