۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

ایسنا نوشت:

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی وانهدام باند سارقان منزل با بیش از 50 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ خسرویدر تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی ، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کردند، گفت: آنان با انجام یک سری اقدامات پلیسی رد پای دو سارق را در این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره انجام تحقیق و بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به همکاری با سه سارق دیگر و دو مالخر اعتراف کردند که آنان نیز در عملیات‌هایی پلیسی دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده سه دستگاه خودرو که متهمان از آنها در سرقت هایشان استفاده می کردند نیز توقیف شد، ادامه داد: در اعترافات به عمل آمده از متهمان دستگیرشده آنان به بیش از 50 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند.

خسروی اضافه کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی از اموال مسروقه شامل طلاجات، ال سی دی ، لپ تاپ وغیره نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان این مطلب که ارزش اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال بوده است،افزود: تاکنون حدود 35 نفر از مالباختگان مورد شناسائی قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا تحویل داده شدند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =