قابل توجه نمایندگان محترم استان البرز/ چرا اجازه جدایی به سایپا می دهید؟

نشست خبری نمایندگان کرج، با رسانه های گروهی از طریق شبکه های اجتماعی و مجاز اعلام شد، معمولاً هر وقت به پایان سال نزدیک می شویم نمایندگان مردم در محلی شورای اسلامی نشست خبری با رسانه ها برگزار می کنند که وکلای مردم کرج هم از این قاعده مستثنی نیستند.

اسماعیل حیدرپور خبرآنلاین- البرز: اواخر سال قبل شاهد بودیم که هر دو نماینده یعنی اکبریان و کولیوند یک جلسه مطبوعاتی با رسانه ها داشتند. معمولا با نزدیک شدن به انتخابات مجلس و اتمام کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شاهد برگزاری جلسات بیشتر این دوستان با رسانه ها هستیم اما سوال ما این است که آقای اکبریان با دو دوره نمایندگی و آقای کولیوند با یک دوره نمایندگی مردم کرج چرا تاکنون نسبت به سرنوشت تنها تیم لیگ برتری وابسته به شهر کرج و استان البرز یعنی سایپا کم توجه بوده اید؟! واقعا چرا باید سایپا پس از یک دهه فعالیت در شهر کرج، به جایی برسد که مدیرعامل باشگاه نغمه جدایی سرلوحه و اعلام کرد که قصد دارد از محموله فوتبال استان کرج خارج شده والا کار خود را در تهارن و شاید هم یکی دیگر از استان های همجوار پیگیری نماید؟
البته ما خیلی خوب می دانیم که دغدغه های نمایندگان در امور گوناگون آنقدر زیاد است که شاهد فوتبال در درجه چندم اهمیت برای آنها قرار بگیرد اما این سوال مطرح است چرا در شهرها و استان های دیگر نمایندگان نسبت به تیم های فوتبال منطقه ای که فعالیت دارند حساسیت زیادی به خرج می دهند و در مواردی چون انتخاب مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و حتی اعضای کمیته فنی هم دخالت دارند؟ وقتی به درستی اعلام می شود مالک اصلی و اول تیم های صنعتی همچون فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان و مس و... وزارت صنعت و معدن است، چرا باید شاهد تضاد در نحوه اداره ی باشگاهها با نحوه اداره باشگاه سایپا باشیم؟ در واقع وقتی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاههای فوتق را افراد-تشکیل می دهند انتظار می رود در مورد سایپا هم چنین اتفاقی حاکم باشد اما متاسفانه شاهدیم که پس از ده سال همکاری میان سایپا با هیات فوتبال و اداره کل ورزش استان البرز هیچ مدیر تاثیرگذاری از مربی های اهل فوتبال جایی در این باشگاه لیگ برتری ندارند...
به هر حال از آقایان اکبریان و کولیوند توقع می رود که مثل دیگر فعالیت هایشان در مورد باشگاه سایپا و بالاخص تیم فوتبال سایپا حساسیت به خرج بدهند و نقش پر رنگی را در فعالیت های سایپا در لیگ برتر برعهده داشته باشند.
واقعا وقتی که نمایندگان شهرهای همدان، قم و... چنان در فوتبال مملکت نفوذ دارند که می توانند تیم های لیگ برتری را به حوزه انتخابیه خود ببرند این انتظار می رود که نمایندگان کرج- حال که چنین کاری نکرده اند- حداقل از تنها داشته شهر و استان خود در لیگ برتر فوتبال دفاع و حمایت کنند.
بدون تردید عدم حمایت این دوستان نماینده از سایپا البرز باعث شده که حال مدیران سایپا و به ویژه مدیرعامل جدید باشگاه که احترام فراوانی هم برایشان قائل هستیم، به رغم نداشتن سوابق مدیریتی در فوتبال، مایل نیستند سایپا همچنان با نام البرز در رقابت های لیگ برتر شرکت کند.
به هر حال مردم فوتبالدوست کرج و استان البرز توقع دارن که همچنان در لیگ برتر نماینده داشته باشند و باتوجه به قضایای اخیر که هر لحظه بیم جدایی سایپا از البرز می رود، مردم خواهان این هستند که نمایندگان شهرستان در این ماجرا دخالت کرده و اجازه جدایی سایپا از کرج و البرز ندهند. صد البته باید برای ادامه همکاری ساز و کارهای لازم را هم ایجاد نمایند تا مدیران سایپا هم با انگیزه بیشتری به این همکاری ادامه دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =