۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

مجمع انتخابات هیات بوکس استان کرمانشاه با حضور رییس فدراسیون بوکس ایران و جمعی از مسئولین ورزش استان، امروز در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد که در پایان این انتخابات، حسین فشی به عنوان رییس هیات بوکس استان کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش خبر آنلاین، هفت کاندیدا برای شرکت در انتخابات هیات بوکس کرمانشاه ثبت نام کرده بودند که پنج تن آنان از شرکت در انتخابات کناره گیری کرده و رای گیری بین رضا امیری و حسین فشی برگزار شد که فشی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال آینده به عنوان رییس هیات بوکس استان کرمانشاه انتخاب شد.

در مجمع انتخابات هیات بوکس کرمانشاه 17 نفر حق رای داشتند.

پیش از این داریوش سلطانی به مدت هشت سال (دو دوره) ریاست این هیات را برعهده داشت.

رییس فدراسیون بوکس در این مجمع که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب متاسفانه برخی به علت ترس بی مورد بوکس را رها کردند و به همین دلیل سال ها این رشته ورزشی در مهجوریت به سر برد.

احمد ناطق نوری ادامه داد: زمانی که آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام ریاست جمهوری رسیدند در نامه ای خطاب به آقای غفوری فرد رییس وقت سازمان تربیت بدنی دستور احیای این رشته را دادند و با حمایت های بی دریغ ایشان بود که بوکس توانست بازهم به فعالیت خود ادامه دهد.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: از همان زمان هم سعی شد تا رشته بوکس به جایگاه گذشته خود برگردد و خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته توانسته ایم در مسابقات مختلف بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم و در تورنمنت های مهمی نظیر مسابقات آسیایی همواره برای کشورمان مدال آور بوده ایم.

رییس فدراسیون بوکس بیان کرد: یکی از قهرمانان و مدال آوران همیشگی بوکس ایران یعنی علی مظاهری اهل استان کرمانشاه است که تاکنون توانسته در سه دوره بازی های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز دست یابد و برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

وی گفت: فروتن گل آرا دیگر قهرمان ملی بوکس ایران هم اهل استان کرمانشاه است که یکی از بااخلاق ترین و منظم ترین ورزشکاران ماست و او هم تاکنون افتخار آفرینی های زیادی برای ایران کسب کرده است.

ناطق نوری در ادامه از توانایی های بالای بوکس کرمانشاه تجلیل و این دیار را پایگاه و معدن بوکس کشور معرفی و خاطرنشان کرد: کرمانشاه و خوزستان جزو استان هایی هستند که بیشترین امید را به آن ها داریم و مطمئنا اگر ورزشکاران این دو خطه به خوبی تقویت و آماده شوند مطمئنا بوکس ایران در مسابقات مختلف جهانی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به حضور مربیان خوب و طراز اول ملی در بوکس کرمانشاه گفت: هم اکنون دو سه نفر آن ها در سطوح مختلف ملی در حال آموزش و تمرین مشت زنان مستعد کشور و اردونشینان تیم ملی هستند.

رییس فدراسیون بوکس در ادامه از مسوولین ورزش استان کرمانشاه خواست تا زمینه برپایی اردوهای تمرینی مشترک بین تیم منتخب کرمانشاه و کشورهای ترکیه و عراق را که در همسایگی کرمانشاه قرار دارند فراهم کنند.

ناطق نوری گفت: تیم بوکس ترکیه از چنین اردوهایی استقبال و با هزینه شخصی خود نیز با سایر کشورها از جمله ایران اردوی تدارکاتی مشترک برگزار می کند و اگر کرمانشاه تیم منتخبی داشته باشد فدراسیون هماهنگی های لازم را برای برپایی اردوی مشترک با این کشور بعمل خواهد آورد.

وی در پایان ضمن اینکه از آمادگی فدراسیون برای کمک به هیات بوکس کرمانشاه خبر داد به حسین فشی رییس جدید هیات بوکس این استان تبریک گفت و از وی خواست تا با تمام توان برای پیشرفت هرچه بیشتر این رشته و شناسایی استعدادها و پتانسیل های موجود در استان تلاش کند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =