دریاچه ارومیه از مباحث اولویت دار سفر رئیس جمهور به آذربایجان

معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام برنامه های سفر حسن روحانی به آذربایجان شرقی موضوع دریاچه ارومیه را از جمله مباحث اولویت دار این سفر دانست و گفت: نتایج بررسیهای یک ماه گذشته توسط رئیس جمهور اعلام می شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر محمد شریعتمداری دقایقی پیش از ورود رئیس جمهور به فرودگاه شهید مدنی تبریز در تشریح برنامه های این سفر اعلام کرد: رئیس جمهور بعد از فرود هواپیما در فرودگاه برای دیدار با مردم شهید پرور آذربایجان به استادیوم تختی خواهد رفت.
وی افزود: بعد از ظهر امروز حجت الاسلام حسن روحانی پس از دیدار با اقشار مختلف مرم از جمله علما، ایثارگران، نخبگان، اصحاب فرهنگ و علم و ادب و... در جلسه توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی حضور خواهد داشت.
معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به همراه هیئت دولت فردا از مجموعه های مختلف استان بازدید خواهندکرد.
به گفته، شریعتمداری موضوع دریاچه ارومیه، از جمله مباحث اولویت دار این سفر است که نتایج بررسیهای کارشناسی جلسات یک ماه گذشته توسط رئیس جمهور اعلام خواهد شد.
وی همچنین در ارزیابی عملکرد رسانه های استان در اطلاع رسانی برنامه های سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی گفت: از برنامه های تولیدی و خبری ارزشمند رسانه های این استان در حوزه های گوناگون در راستای اطلاع رسانی این سفر سپاسگذاریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =