روحانی : با هیچ توافقی نخواهیم گذاشت اسرار کشور به دست دیگران بیفتد

رییس جمهوری گفت : به ملت شریف ایران می گویم که به هیچ عنوان با هیچ توافق و امضایی نخواهیم گذاشت اسرار امنیتی ، نظامی و فناوری کشور به دست دیگران بیفتد .

  به گزارش  ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دومین روز از هفدمین دور سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این استان افزود: ما در مذاکرات 1+5 و قدرت های جهانی کار بسیار بزرگی دیپلماتیک انجام داده ایم .

وی با اشاره به اینکه بخشی از این گفت وگوها فنی ، حقوقی و سیاسی است ، اظهار داشت : به شما قول می دهم هر کس که امروز مذاکرات را شاهد است و فردی که در آینده به مذاکرات مراجعه کند احساس غرور و افتخار داشته باشد .

رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه «باید بخش تولید را به حرکت در آوریم و برای تحقق این هدف، سپردن امور به بخش غیردولتی ضروری است» گفت: باید بخش بزرگی از پروژه های نیمه تمام در استانها، به مردم واگذار شوند.
روحانی، دولت را حامی سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و اظهارداشت: اقتصاد باید توسط مردم اداره شود و در همین راستا ضروری است که با حذف مقررات زائد، آرامش و ثبات بیشتری را در جامعه برای سرمایه گذاری بوجود آوریم.
رییس جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با تبریک روز پاسدار، با اینکه " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی انقلابی و فداکار است"، گفت:ملت ایران هرگز افتخارات دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد و از سپاه پاسداران و ارتش، بخاطر فداکاری دیروز و آمادگی امروز ، قدردانی می کند.
دکتر روحانی همچنین با اشاره به اینکه " افتخار ما این است که شیعه و پیرو اباعبدالله (ع) باشیم"، گفت: امام حسین(ع) محبوب حق است و راه و سیره سالار شهیدان، راه سعادت را به ما نشان داده است.
رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه " ملت ایران وقتی اسم آذربایجان را می برد احساس غرور و افتخار می کند و این استان استعداد بسیار زیادی برای توسعه دارد"، به استقبال گرم آذربایجانی ها از کاروان تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: استقبال باشکوه مردم از خادمان خود ، بیانگر عشق آنان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

1717

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =