سازمان پسماند شهرداری تهران اعلام کرده مشکلات مکان تفکیک زباله در شرق تهران را پیگیری می کند. مشکلاتی که باعث شده مردم از حضور این مکان در محله خود اعتراض کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران که خود را محسن موسوی معرفی کرده، در کامنتی که در سرویس مشکلات مردم گذاشته، نوشته:"با سلام چند مدتی است که از طرف شهرداری منطقه 4 ناحیه حکیمیه انتهای خیابان سازمان آب جنوبی را به بازیافت زباله تخصیص داده اند که این امر باعث بوجود امدن یکسری مشکلات برای مردم منطقه شده است 1بوی نامطبوع وزننده 2عدم رعایت بهداشت وسلامت توسط کارکنان ان بعلت نداشتن اب شهری 3رانندگی : راننده های ان بسیار بد بوده که تا بحال باعث بوجود امدن چندین فقره تصادف شدید شده است و مشکلات دیگر خواهشمنداست دراین زمینه اقدام لازم را مبذول فرمایید با تشکر فراوان"

یکی از شهروندان نیز در تماس با دفتر خبرگزاری، پیگیر این مشکل بود.

 

شهرداری منطقه: به سازمان مرکزی مربوط است
در همین رابطه، یوسف نوروزی یکی از کارشناسان روابط عمومی منطقه 4 شهرداری تهران به خبرآنلاین گفت: این مشکل به سازمان مرکزی پسماند مرتبط است. آنها این مکان را دیده اند و تشخیص داده اند که تفکیک پسماند خشک در این مکان انجام شود و سالهای زیادی است که این مرکز در این مکان قرار دارد و نمی توانیم آن را به جای دیگری منتقل کنیم.
او ادامه داد: این مکان مرتبا شستشو می شود و معمولا نیز در اینجا زباله نمی گذارند. همچنین اولین بار است در این باره شکایتی به گوش ما می رسد.

سازمان پسماند: ما سیستم نظارتی هستیم و پیگیری می کنیم
یکی از کارشناسان روابط عمومی سازمان پسماند در پیگیری های خبرآنلاین، این پاسخ را درباره مشکلات شهروندان ساکن در محله حکیمیه داد: مناطق که این مشکل را به ما ارجاع کرده اند، دو نوع پیمانکار دارند، معمولا از پیمانکارانی که شکایت می شود، انعقاد قرارداد آنها با خود شهرداری منطقه اسنت. ما برای نظارت بر عملکر مناطق، معاونت نظارت بر مناطق را داریم و حتی شهروندانی که به شماره 137 اعلان شکایت می کنند، معاونت نظارت ما در مناطق مختلف ناظرانی دارد که این دوستان، شکایت را پیگیری می کنند. در حال حاضر نیز سازمان پسماند یک سیستم نظارتی دارد و کارفرمای این مسایل خود شهرداری منطقه 4 است و ما فقط سیستم نظارتی هستیم. ولی قول می دهیم این مسئله را پیگیری کنیم.

فیروزی مدیر روابط عمومی سازمان پسماند نیز پس از پیگیری های خبرآنلاین گفت: نامه ای برای پیمانکار ایستگاه حکیمیه برای بوی نامطبوع این منطقه خواهیم نوشت تا درباره بهداشتی کردن این مرکز اقدام کنند. همچنین در این نامه پیگیری می کنیم تا یک کارگاه آموزش خوب هم برای رانندگانی که اقدام به جابجایی پسماندهای خشک یا تفکیک شده می کنند، برگزار شود تا در این کارگاه، عوامل راهنمایی و رانندگی درباره رانندگی بهتر عوامل پیمانکار، آموزش دهند. سعی می کنیم همین امروز این مورد را بررسی و پیگیری کنیم. ما به شهروندان حق می دهیم در منطقه ای که زندگی می کنند، آرامش، بهداشت و امنیت داشته باشند. ممکن است کودکان آنها در خیابان باشند و نگرانی آنها از رانندگی اشتباه برخی عوامل پیمانکار، بجاست.

(عکس تزئینی است)


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 0
    تو خيابان استخر خيابان 244 شرقي 246/1 شزقي هم يك سوله بزرگ تفكيك زباله در همجواري واحدهاي مسكوني است . لطفت پيگيري شود. با سپاس