نوین چرم البرز می تواند روی سکو بایستد/به اسم شورای شهر سوم جهان شدیم اما دریغ از یک ریال کمک

جواد نورمحمدی یکی از پیشکسوتان خوش نام و مردان تاثیرگذار در رشته کشتی است که خدمات فراوانی را به کرج و این ورزش پرطرفدار ارائه داده است.

اسماعیل حیدرپور خبرگزاری خبرآنلاین - البرز: وی که در سال 2007 سرپرست تیم ملی کشتی کشورمان را برعهده داشت در حال حاضر دبیر کمیته امور استانهای فدراسیون کشتی کشورمان نیز می باشد با نایب رئیس هیئت کشتی استان البرز در خصوص مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و مسائل روز این ورزش گفتگویی را انجام دادیم که در زیر می خوانید:

** ارزیابی شما از برگزاری مسابقات باشگاههای کشور در کرج چگونه بود؟
• مسابقات از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی بود و تیم های قدرتمندی در این مسابقات شرکت کردند، هفت تیم برتر کشور در این مسابقات حضور داشتند که هشت تیم در رشته آزاد و شش تیم در فرنگی. اما از نظر ساختار اجرایی و سالن مشکلاتی داشتیم به عنوان نمونه این سالن چون قدیمی می باشد جایگاه مناسبی برای خبرنگاران در آن تعبیه نشده که باید این مسئله در آینده حل شود.

** تیم نوین چرم البرز را در این مسابقات چگونه دیدید؟
• نوین چرم البرز تیم جوان و با آتیه ای دارد که در صورت خودباوری می تواند این جوانان حرفهای زیادی در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور داشته باشد.

** به نظر شما این تیم قادر است روی سکو برود؟
• به نظر من بله . چرا که هنوز با مسابقاتی که در پیش داریم بچه ها می توانند با بدست آوردن پیروزی به روی سکو بروند.

** کشتی مثل تکواندو، بوکس، شمشیربازی و... اسپانسرهای مناسبی در سطح استان ندارد به نظر شما دلیلش چیست؟
• واقعیت این است که ما ورزشی ها هنر جذب بنگاه های اقتصادی را نداریم و این امر مستلزم بسترسازی در ورزش است. اگر شرایطی فراهم شود که اسپانسر یا برند تبلیغاتی بتواند حضور موثری در جامعه و تبلیغات داشته باشند به طور حتم شاهد حضور بیشتر برندها و اسپانسرها به عنوان حامیان مالی در ورزش استان خواهیم بود.

** برای جذب نوین چرم و حضورش در کشتی البرز چه اقداماتی انجام دادید؟
• اولا، آقای یوسفی فر مدیرعامل نوین چرم از علاقمندان به ورزش کشتی است و خودش کرجی است با مذاکراتی که با ایشان داشتیم وی که یکی از بخش های موفق در صنعت پوشاک می باشد مجاب شدند برای حمایت ورزش و جوانان این شهر وارد این عرصه از رقابت ها شوند. امیدوار هستیم حضور ایشان با موفقیت تیم کشتی البرز منجر شود تا شاهد حضور سایر اسپانسرها و شرکت ها و برندهای بزرگ در استان در عرصه ورزش باشیم.

** اداره ورزش و جوانان چه همکاری و امکاناتی در اختیار این رشته قرار داده است؟
• البته بودجه این اداره کل برای کشتی پاسخگوی این ورزش نیست اما انصافا مدیرکل و مجموعه اش بیشترین توجه را به ورزش کشتی در کرج دارند. البته در کرج رشته هایی مثل تکواندو، والیبال، فوتبال استعدادهای فراوانی در عرصه ورزش دارد .

** تیم کشتی کرج در مسابقات جام جهانی عنوان سوم را بدست آورد و دراین رقابت ها تیم کشتی کرج به نام شورای شهر در مسابقات حضور یافت چه کمکهایی از طریق شورا به تیم کشتی صورت گرفت؟
• البته ما از توجه شورا و شهرداری به ورزش به ویژه کشتی تشکر می کنیم اما دوستان در مسابقات جام جهانی که تیم کرج عنوان سومی جام جهانی را بدست آورد کم لطفی کردند ابتدا قرار بود چون به اسم تیم شورای شهر کرج در این مسابقات شرکت کرده بودیم 200 میلیون تومان دریافت کنیم اما این رقم به 50 میلیون تومان کاهش پیدا کرد و قرار شد این مبلغ در اختیار هیئت کشتی قرار گیرد تا هزینه های تیم پرداخت شود اما متاسفانه محقق نشد.

** یعنی شما به نام شورای شهر در مسابقات جام جهانی حاضر شدید و مقام سوم کشتی جهان را بدست آوردید اما هیچ مبلغی به شما پرداخت نشد؟
• خیر. متاسفانه علی رغم پیگیری های فراوان مبلغ 50 میلیون تومان کمک شورا محقق نشد و باور کنید کلیه هزینه های ایاب و ذهاب، البسه را آقای دهبالایی ریاست هیئت و بنده برعهده گرفتیم، البته هنوز هم ماهیانه 2 میلیون تومان برای لوازم ورزشی ورزشکاران در آن زمان داریم پرداخت می کنیم. بچه های ما دست به کار بزرگی زدند، کسب مقام سومی جهان کار بزرگی بود اما نمی دانم چرا دوستان در شورا هزینه ها را تقبل نکردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =