روز گذشته هم صفحه مشکلات مردم خبرآنلاین، شاهد نظراتی بود که هر کدام یک مشکل را با این رسانه در میان گذاشته بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات در این روز بیشتر در حوزه شهری و آموزش بود. دانشجویان پزشکی در دوره اینترنتی خواسته بودند از وضعیتشان گزارش تهیه شود و اساتید دانشگاه پیام نور گله داشتند که چرا حقوقشان واریز نشده.

 

سایر نظرات را در ادامه بخوانید:

حوزه شرح مشکل
شهری

 

لطفا نسبت به انعکاس مشکلات اهالی محلات قدیمی شهر بندر عباس مثل اسلام اباد نایبند حسین اباد سورو و دیگر محلات که همگی این محلات کارگر نشین بوده واقشار کم بضاعت در ان ساکن بوده و به دلیل اعلام بنیاد مستضعفان نسبت به تملک این محلات و اقدام به شکایت وتشکیل پرونده در دادگاههای استان نسبت به دریافت حکم تخلیه و دریافت خسارت نموده شایان ذکر است که جهت واگذاری این املاک به ساکنین ، بنیاد تقاضای مبالغ هنگفتی نموده که از توان این اقشار خارج بوده لذا با انعکاس این مطلب جهت جوابگویی و حمایت مسولین از این مردم محروم که اکثراً با سنین بالا و اینکه کارگر ساده بوده و تنها دارایی انها همین منزل مسکونی میباشد موجبات گره گشایی مشکلات ایشان باشید.

 

شهرداری نشتارود از توابع شهرستان تنکابن در غرب مازندران به بهانه احداث یک جاده کمر بندی بی مصرف وکوچک تمام باغات کیوی وزمینهای زراعیبرنج گاریومحیط زیست منطقه را نابود کرده وبه کشاورزان ظلم نموده وبدون دستور قضایی به زور زمینشان را تخریب نموده وچند سالی است که فقط کشاورزی را نابود نموده ومنافعی هم برای دوستان خود دارند واین جاده بدون کارشناسی انجام گردیده وهیچ نفعی ندارد مشد این جاده را از تعریض خیابان فعلی انجام داد بدون تخریب زمنها وباغات مردم ضمن اینکه به کشاورزان میگویند بیایین به شما کاربری تجاری یا مسکونی بدهیم در قبال تخریب ونابودی زمینهایشان در حالی که آن منطقه قطب کشاورزی منطقه غرب مازندران است لطفا گزارش تهیه کنید از سمت ازارود نشتارود ببینید چه فجایعی ببارآوردن و.....

 

حالا بگذريم از سر و صداى برج سازى هاى دورو برمون كه دو جداره كردن پنجره ها هم افاقه اى نكرد ، با همسايه ى بى ملاحظه بايد چى كار كرد كه صداى پارس كردن هاى سگش از تو حياط خونش شب و روزمون رو گرفته و با وجود تذكرى كه داديم انگار نه انگار ، اين از وضعيت آرامش در خانه ى ما ؛ از خونه هم كه بيرون ميام وارد كوچه ميشم توى پياده رو ها انقدر آشغال ريخته كه آدم ترجيح ميده چشم بسته راه بره، واقعا وضعيت نظافت كوچه هاى سعادت آباد بده ، شهردارى هر روز براى جمع آورى زباله مياد و وضعيت سطل زباله ها و نظافت كوچه رو ميبينه اما هيچ اقدامى نميكنه ، واقعا كجا بايد به دنبال آرامش گشت؟

باسلام به استحضار میرساند اتوبان یادگار امام حدفاصل ورودی از پل پاکنژاد تا خروجی سرو به دلیل عدم وجود عایق صدا با توجه به رعایت نشدن حریم اتوبان با ساختمانهای مسکونی مشکلات زیادی برای ساکنین این منطقه فراهم نموده است همچنین در حاشیه اتوبان این محدوده به دلیل عدم رسیدگی مانند جمع آوری زباله و زیبا سازی محل تجمع معتادین و کارتن خوابها و انتشار بوی تعفن شده که با توجه به نزدیکی فصل تابستان این وضعیت وخیم تر شده است همچنین در دوقطعه زمینی که در این محدوده واقع شده نیز وضعیت به همین صورت میباشد به گونه ای که ساکنین منطقه را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است علی رغم پیگیری ساکنین این منطقه از شهرداری منطقه 2 و تماس با سامانه 137 تاکنون اقدامی صورت نگرفته است. باتشکر

سلامت

 

سلام، من کارورزاینترن دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم، ممنون میشم الان که تو جامعه بحث وضعیت پزشکان مطرح هست، گزارشی از وضعیت اینترن و رزیدنت ها که بخش بزرگی از کارهای درمانی بیمارستان های دولتی رو بر عهده دارند تهیه کنید.

مخابرات

 

باسلام ووقت بخیرچندروز پیش تلفن منزل ما بعلت عدم اطلاع از بدهی توسط مخابرات قطع شد.پس از مراجعه به یکی از مراکز پیشخوان دولت وحداقل بعداز20 دقیقه معطلی و درصف مانده قبض را گرفتم با هزینه حدود 1000تومانی صدور قبض، مجددا درصف ماندم و بدهی را پرداخت نمودم با جریمه وصل حدود 2000تومانی یعنی با احتساب خرده ندارم واینها حدود3500 تومان پرداخت پول تلفن جدای از طلایی که از دست دادموقتبرای بنده حقیرآب خورد.اعتراض کردم که چرا قبض تلفن ودرب منزل نمی اورن ؟جوابی درستی نشنیدم مثلابه پست فلان جا مراجعه کنیدو غیرو....واما سوال من از شرکت محترم مخابرات این است که جریمه بنده رو از ریال و وقت از دست رفته چه کسی با ید پرداخت کند مگر پست هم جزیی از وراتخانه شما نیست .تاکی قراره پول زور از مردم بگیرید ؟

اقتصادی

بزرگترين مشكل ما كارمندان سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي اين است كه به اجبار سازمان تحقيقات صندوق بيمه ما تامين اجتماعي شده‌است. اين صندوق تنها تنها به فكر پر كردن جيب خود است و براي كارمند ضرر. مثلا چندي پيش تعدادي از كارمندان اين سازمان بازنشسته شده اند، هر كدام با كاهش 600 تا 700 هزار تومان حقوق مواجه شده‌اند كه مشكلات زيادي در زندگي آنها ايجاد كرده‌است يا براي اعضاء هيئت علمي سازمان بزرگترين معضل، قانون سقف حقوق تامين اجتماعي است كه هركدام با كاهش حقوق چند ميليوني مواجه خواهند شد. خواهشمندم اين مشكل را از طريق مراجع زيربط پيگيري نمائيد

 

با سلام خواهشمندم در خصوص متوقف شدن تغییر وضعیت کارکنان پیمانی سازمان فنی و حرفه ای به رسمی با 8سال سابقه پیوسته پیمانی، علی رغم دستور و نامه رسمی معاون اول محترم رییس جمهور پیگیری بفرمایید. متاسفانه خود سازمان هیچگونه جواب قانع کننده ای در این خصوص ارائه نمیدهد. با سپاس از خبرآنلاین.

آموزش

جرا اين بيام.نور اصفهان حقوق ترم بيش اساتيدش رو با وجود اتمام ترم جديد برداخت نميكنه؟و صداي ما هم به جايي نميرسه ؟بابا با اين اوضاع ما جطوري زندكي كنيم دقيفا"؟

 

با سلام از مسئولین وزارت علوم سئوال فرمایید؟ چرا دانشجویان دکتری بالینی و غیر بالینی وزارت بهداشت از ابتدا حقوق یک میلیون تومان دریافت می دارند ولی دانشجویان وزرات علوم هیچ حقوقی دریافت نمی نمایند و پژوهانه آنها نیز بصورت وام و ماهی پانصد هزارتومان پرداخت می شود.

امور ایثارگران بیش از یکسال نیم است که منتظر برگذازی کیمسیون عالی هستم چرا کیسیون عالی کرمانشاه باید اینقدر دیر و یا صلا برکذار نشه؟ چرا از حناباازان گریز می زنید ما که دین خود را انجام دادیم و در این راه ضربه ها خوردیم چرباید ماه ها در اتتظار کینسیون عالی پزشکی شیمیای باشیم و چرا کسی پاسخگو ما نیست .... لطفا مسئولین دلسوز رسیدگی کنند و اینقدر بی اهمیت نباشید و برای رزمندگان ارزش قائل باشید.... سید مجید طباطبائے

 

23304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    1 1
    با سلام از مسئولین وزارت علوم سئوال فرمایید؟ چرا دانشجویان دکتری بالینی و غیر بالینی وزارت بهداشت از ابتدا حقوق یک میلیون تومان دریافت می دارند ولی دانشجویان وزرات علوم هیچ حقوقی دریافت نمی نمایند و پژوهانه آنها نیز بصورت وام و ماهی پانصد هزارتومان پرداخت می شود. من دانشجوی دکترای بالینی هستم کارورز 18 ماه اخر دکتری که کشیک می دهند دریافتی بین 200 تا 400 تومان دارند. اما فکر کنم منظور شما رزیدنت ها هستند که با وجود دارای بودن مدرک دکتری و کشیک های سنگین رزیدنتی بین 700 نا 1000 تومان دریافتی دارند.
  • دانشجوی پزشکی بیمارستان روزبه دانشگاه پزشکی تهران IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    خواهشمندم به صورت محرمانه یااعزام بازرس مورد اعتمادوزیرمحترم بهداشت ازوضعیت مدیریت بسیارضعیف ووضعییت نامناسب دانشجویان ودستیاران بیمارستان که تاکنون چندین نفر بعلت ضعف سیستم مدیریت وپاسخگو نبودن بیمارستانومسیولین دانشگاه پزشکی تهران ترک تحصیل کرده اند گزارشی تهیه گردد
  • دستیار A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    1 0
    خدمت اقای بی نام عرض می کنم به خاطراینکه کارورزان وبخصوص دستیاران کار می کنند ودرواقع کل باردرمانی ودرامد زایی بیمارستانهاباانهاست