آنا نوشت:

سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مجروح شدن 40 تن در حادثه سقوط اتوبوس در جاده چالوس خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از سقوط یک دستگاه اتوبوس به انتهای دره سیاه بیشه جاده چالوس خبر داد و افزود: این اتوبوس به دره 100 متری در جاده چالوس سقوط کرده است و براساس اعلام حاضران در صحنه حادثه، 24 نفر در این حادثه کشته شد‌ه‌اند و 16 تن نیز مجروح شده اند.

وی گفت: این اتوبوس با 44 سرنشین که 8 تن از آنان را خردسالان تشکیل می دادند در محدوده سیاه‌بیشه بین پل زنگوله و کمرزن به داخل دره سقوط کرده است.

سخنگوی اورژانس کشور یادآور شد: یکی از کشته‌شدگان راننده اتوبوس بوده و سایر کشته‌شدگان زائران عراقی بوده‌اند و این اتوبوس به مقصد یکی از هتل‌های چالوس در حال حرکت بوده است.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده است که در روند درمان و انتقال این مصدوم به مراکز درمانی و درمان آنان در بیمارستان های استان مازندان هیچ مشکلی وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی پذیرش و درمان تمام مجروحان این حادثه را دارد.

نقص فنی ترمز، علت حادثه اتوبوس در جاده چالوس اعلام شد

نسیم نوشت: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: اتوبوس حادثه‌دیده از نوع اسکانیا بوده و در بررسی اولیه کارشناسان علت سقوط آن به دره، نقص فنی در سیستم ترمز اعلام شده است.

سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه "این اتوبوس اسکانیا که در منظقه سیاه بیشه داخل دره چالوس سقوط کرد"، افزود: اتوبوس حامل توریست‌های عراقی بوده است که از مهر آباد به مقصد رامسر حرکت می کرده است. کارشناسان پلیس راهور در بررسی‌های اولیه علت حادثه را نقص سیستم ترمز اعلام کرده اند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    4 1
    ای اسکانیای بی رحم به عراقی های فلک زده هم رحم نکردی
  • علی FI ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    3 14
    آخه این شمال چی داره که حالا از اقصی نقاط دنیا هم میان برای تفریح؟؟؟؟
  • شاهین A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    1 1
    اونجا که داعش میزنه تو سرشون اینجا هم جاده های ایران بهشون رحم نکرد.میگن هر چی سنگه جلو پا لنگه.